امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 18
۱۲:۵۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 45121
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ساعت ۰۱:۰۱
تعداد بازدید: 37
حوریه دهقان شاد در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: گنجاندن آگهی‌های تبلیغاتی در دل اخبار ناشی از محدودیت‌های اقتصادی مطبوعات کشور ...

حوریه دهقان شاد در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: گنجاندن آگهی‌های تبلیغاتی در دل اخبار ناشی از محدودیت‌های اقتصادی مطبوعات کشور است.

این کارشناس علوم ارتباطات با بیان اینکه بررسی این مسئله نیازمند ریشه‌یابی است، افزود: هم‌اکنون معضلات و محدودیت‌های اقتصادی مشکلاتی را برای مطبوعات کشور ایجاد کرده است و بدون شک رفع معضلات اقتصادی می‌تواند راهکاری مناسب برای جلوگیری از ادامه‌دار بودن این معضل باشد.

وی ادامه داد: البته در این میان خط مشی برخی از نشریات کشور رپرتاژ آگهی است.

دهقان شاد متذکر شد: از وزارت ارشاد در دولت جدید انتظار می‌رود که به منظور جلوگیری از ادامه‌دار بودن این امر به جای استفاده از شیوه‌های حذفی، جلساتی را برای ریشه‌یابی این مسئله و همچنین محدودیت‌های اقتصادی مطبوعات برگزار کند.

این مدرس علوم ارتباطات اضافه کرد: بدون شک زمانی که آگهی‌های تبلیغاتی در قالب خبر به خورد مخاطب داده می‌شود از اعتماد مخاطبان کاسته می‌‌شود.

دهقان شاد تبعیض قائل شدن میان مطبوعات دولتی و خصوصی در چاپ آگهی‌های تبلیغاتی را از جمله علل سوگیری برخی از مطبوعات به این سمت عنوان و خاطرنشان کرد: در دولت دهم شاهد بودیم که برخی از روزنامه‌ها برای درج آگهی‌های تبلغاتی جزء خط قرمزها بودند و بخش اعظم تبلیغات به روزنامه‌های دولتی داده می‌شد که امیدواریم این مسئله در دولت جدید ادامه نیابد.
انتهای پیام/
 
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها