امروز : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 7
۰۰:۴۶
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 45634
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ساعت ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: 67
به گزارش خبرنگار فارس جواد نجم الدین در حالی گروه صنعتی ایران خودرو را ترک می‌کند که این صنعت در عرصه تولید و بازار با چالش‌های متعدی ...

به گزارش خبرنگار فارس جواد نجم الدین در حالی گروه صنعتی ایران خودرو را ترک می‌کند که این صنعت در عرصه تولید و بازار با چالش‌های متعدی روبروست.

مدیران صنعت خودروسازی کشور معتقدند عواملی چون جهش نرخ ارز و تحریم، صنعت خودرو را با چالش‌ جدی مواجه کرده و مشکلات آنان در بازار یعنی گرانی فزاینده و داستان‌های دنباله دار قیمت‌گذاری نیز ناشی از همین مشکلات است.

این در حالی است که عده‌ای نیز سهمی از نابسامانی‌های صنعت خودرو را به سوء مدیریت‌های موجود ذر این صنعت می‌دهند.

به نظر می‌رسد دولت جدید در صدد است با تغییر مدیران شرکت‌های خودروساز این نقطه ضعف را تا حدودی برطرف کند.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است هاشم یکه زارع فعالیت خود را در سازمان توسعه و نوسازی صنایع (ایدرو) از سال 1361 با عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت صنایع ماشین‌های چوب آغاز و نقطه عطف کارنامه مدیریت وی در خودروسازی، به طراحی کامیون بادسان به عنوان محصول داخلی سایپا دیزل و قرارداد تجاری ساخت ولوو در زمان مدیریتش در سایپا دیزل برمی‌گردد.

در کارنامه یک زارع که کارشناس ارشد مهندسی صنایع است، عضویت در هیات مدیره شرکت‌های مختلف و پست های مشاوره ای در صنعت خودرو  به چشم می‌خورد.

آخرین پست یکه زارع مدیرعاملی شرکت ایران خودرو دیزل در گروه صنعتی ایران خودرو است.

انتهای پیام/م
برچسب ها:
آخرین اخبار