امروز : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 8
۱۶:۵۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 48496
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ساعت ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: 100
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، عصر امروز با حضور محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، عصر امروز با حضور محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، مراسم تودیع عادل محمدیان و معارفه اسماعیل سماوی به عنوان مشاور رییس دفتر رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

نهاوندیان در این جلسه که با حضور مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، محمد هاشم غرقی رییس سابق مرکز ارتباطات مردمی و جمعی از مدیران این مرکز برگزار شد، با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی از جمله اقدامات ارزشمندی است که در مجموعه نهاد ریاست جمهوری در دولت های گذشته پایه گذاری شده است، گفت: از آنجا که رییس جمهور با رای تک تک مردم انتخاب می شود، استمرار ارتباط با مردم از ضرورت های شان و جایگاه ایشان است.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به ضرورت حل برخی مشکلاتی که بروکراسی در بخش های مختلف به همراه دارد ، تصریح کرد: باید به گونه ای اقدام و برنامه ریزی کنیم که همراه با حفظ سیستم به طور مرتب اصلاح در آن صورت گیرد و در این مسیر باید سازو کار بازخورد را در آن تعبیه کرد که این کار از طریق ارتباطات مردمی انجام شدنی است.

نهاوندیان خاطرنشان کرد: در بازخورد سیستم حق نداریم نظام تقسیم کار، گزارش دهی و گزارش گیری را بشکنیم، بلکه مکانیزم بازخورد سیستم باید در ادامه سازواره مدیریتی و برای اصلاح و بهبود آن باشد.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه در بروکراسی کُند بودن از فساد بدتر است، چرا که موجب تضییع منابع و بیت المال خواهد بود، اظهار داشت: ارتباطات مردمی می تواند بیشترین اثر را در ایجاد سرعتی بهینه در این مسیر داشته باشد و خود این مجموعه نباید دچار لختی و کندی شود.

نهاوندیان گفت: بررسی نظرات و مشکلات مردم می تواند بهترین مسیر برای دریافت مشکلات اساسی کشور باشد و در این خصوص مرکز ارتباطات مردمی باید به سمت دریافت ایده ها و راهکارهای مردمی برای عبور و برطرف کردن مشکلات اساسی کشور حرکت کند.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه ارتباطات مردمی زمانی ارزشمند است که در سیستم تصمیم گیری کشور در جایگاه وزین خود و رفع مشکلات کشور قرار داشته باشد، ادامه داد : مرکز ارتباطات مردمی باید به گونه ای فعالیت کند تا بتواند صدای آن کسانی که صدایشان به جایی نمیرسد را به گوش مسئولان مربوطه برساند و در این مسیر نباید گرفتار غوغاسالاری ها باشیم.

نهاوندیان ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مسوولان و کارکنان مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری تاکنون، با بیان اینکه توقع ما از مدیریت جدید این مجموعه استفاده از نقاط مثبت و درخشان گذشته و بهره گیری از تجربیات در جهت رفع کاستی هاست، گفت: مطمئناً آقای سماوی با ابتکارات، ذهن خلاق، نشاط و رویکرد نوگرایانه خود بر توفیقات این میراث گرانقدر خواهند افزود.

رییس دفتر رییس جمهور در پایان تصریح کرد: خداوند متعال در 24 خرداد امسال عنایت ویژه ای به ملت ایران و انقلاب اسلامی کرد و ما باید با تلاش خود ثابت کنیم که شایستگی این عنایت را داریم و انشاالله با لطف پروردگار ملت ایران از این گردنه پیش رو نیز عبور کرده و دشمنان خود را منکوب خواهند کرد.

در این جلسه عادل محمدیان رییس سابق مرکز ارتباطات مردمی گزارشی از عملکرد این مرکز و سامانه ارتباط مردمی «سامد» ارائه کرد.

همچنین اسماعیل سماوی مشاور رییس دفتر رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز در خصوص برنامه ها و اقداماتی که باید در آینده از طریق این مرکز به انجام برسد، سخن گفت.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار