امروز : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 7
۱۷:۱۳
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 4995
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ساعت ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: 149
حسین قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس سطحی‌نگری را مشکل عمده رسانه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از رسانه‌ها در زمان انتخابات فضا را ...

حسین قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس سطحی‌نگری را مشکل عمده رسانه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از رسانه‌ها در زمان انتخابات فضا را فقط سیاسی می‌بینند و نسبت به نقد تخصصی برنامه‌های کاندیداها بی‌توجه هستند.

مدیرمسئول روزنامه تهران امروز افزود: برخی از رسانه‌ها تحت تاثیر فضای سیاست‌زده  اقدام به نقد و درج اخبار و گزارش‌ها می‌کنند.

وی بیان داشت: متأسفانه فضای حاکم بر رسانه‌ها در زمان انتخابات غیر از اخبار روتین و معمولی صرفاً یک سری موضع‌گیری سیاسی است.

قربانزاده متذکر شد: رسانه‌ها باید به دور از فضای سیاسی حاکم بر جامعه به نقد برنامه‌ها و ارزیابی کارنامه و سوابق کاری کاندیداهای ریاست جمهوری بپردازند.

به گفته این فعال رسانه‌ای، ملاک اصلی باید نقد تخصصی برنامه‌های کاندیداها باشد.

وی بیان داشت: باید تمامی رسانه‌ها اعم از مجازی، مکتوب و خبرگزاری‌ها از موضع گیری سیاسی در زمان انتخابات بپرهیزند.

این فعال رسانه‌ای یادآور شد: مردم باید در 24 خردادماه بالاترین مقام اجرایی کشور را انتخاب کنند و درصورتی که این انتخاب درست نباشد، بزرگترین آسیب متوجه کشور می‌شود.

وی متذکر شد: فضای رسانه‌ها باید از سیاست‌زدگی به سمت نقد کارشناسی برنامه‌های کاندیداها و همچنین ارزیابی سوابق نامزدها سوق یابد.

قربانزاده با بیان اینکه ضمانت برخی کاندیداها کارنامه و سابقه‌ای است که داشته‌اند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید به نقد تخصصی کارنامه و سوابق کاری کاندیداها بپردازند.
انتهای پیام/
 
برچسب ها:
آخرین اخبار