امروز : جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - 2017 September 22
۰۶:۵۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 50120
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ساعت ۰۹:۰۱
تعداد بازدید: 48
علیرضا خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: یکی از اقداماتی که رسانه‌ها باید انجام دهند، مخاطب شناسی است. نماینده دولت در خبرگزاری ...

علیرضا خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: یکی از اقداماتی که رسانه‌ها باید انجام دهند، مخاطب شناسی است.

نماینده دولت در خبرگزاری ایرنا افزود: خبرگزاری‌ها و مطبوعات و به طور کلی رسانه‌هایی که مخاطب عام دارند علاوه بر اینکه کار خبری می‌کنند ممکن است در کنار آن اقداماتی نظیر چاپ و انتشار آگهی‌های تبلیغاتی را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان داشت: باید مرز میان آگهی‌های تبلیغاتی و اخبار در رسانه‌ها مشخص شود و میان این دو مرزبندی شود.

این فعال عرصه رسانه بیان داشت: چنانچه مخاطب احساس کند که رسانه از محل انتشار یک خبر یا یک گزارش سود شخصی کسب می‌کند، بدون شک روی اعتماد آن اثر می‌گذارد.

خزایی بیان داشت: اگر خبری برای روزنامه یا رسانه‌ای با کسب درآمد همراه است، حتما باید علامت‌گذاری شود.

نماینده دولت در خبرگزاری ایرنا بیان داشت: ادامه یافتن این امر بدون شک در اعتماد خدشه وارد می‌کند.

این فعال عرصه رسانه تأکید کرد: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد باید از طریق ابزاری که در اختیار دارد مانع از ادامه‌دار بودن این روند شود.

وی خاطرنشان کرد: روزنامه‌ها معمولا از محل آگهی‌هایی که دولت در اختیار آنها قرار می‌دهد می‌تواند تأمین در‌آمد کنند اما در این باره انتقاداتی وارد است و برخی عنوان می‌کنند تعادل لازم درباره تخصیص آگهی‌های دولت به روزنامه‌های مختلف برقرار نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها