امروز : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - 2017 March 28
۲۲:۴۶
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 54547
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۲ - ساعت ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: 39
امیر محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مدیریت مورد نیاز در زمان بحران اظهار داشت: مدیریت هوشمند و پایدار بحران، فرآیندی خلاقانه ...

امیر محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مدیریت مورد نیاز در زمان بحران اظهار داشت: مدیریت هوشمند و پایدار بحران، فرآیندی خلاقانه و آینده پژوهانه است که تا کنون در کلان شهرها مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مدیریتی درست انجام نپذیرد، موجب آسیب‌های فراوان در سطح کالبدی شهرها می‌شود، تصریح کرد: تنها با مطالعه نمی‌توان بحران در بخش شهری را مدیریت کرد و باید مراحل این فرآیند از پژوهش تا عمل، طراحی شود.

رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه با بیان اینکه این پژوهشگاه توانسته مدیریت در بحران‌ها را به مرحله عمل نیز برساند، بیان کرد: پژوهشگاه شاخص پژوه با بهره‌گیری از اساتید برتر در حوزه مدیریت بحران، توانسته طرح‌های متعددی در حوزه ارائه شیوه و روش‌های نوین در بخش مدیریت شهری طراحی کند که تا کنون برای تحقق این خواسته پروژه‌های مختلفی را در حوزه مدیریت در کلان شهرها از جمله مترو تهران در خصوص مدیریت بحران به انجام رسانده است.

وی ادامه داد: در تقسیم بندی بحران‌های شهری در مرحله نخست می‌توان به مدیریت بحران در سامانه حمل و نقل اشاره کرد که نیاز نخست شهرها و از همه مهمتر کلان شهرها به شمار می‌آید.

محمودزاده افزود: قطار شهری و یا به تعبیر امروزی، مترو از جمله این نیازها است که در کنار تسهیل حمل و نقلی می‌تواند موجب آسیب و خسارات متعدد در بخش حمل و نقل، همچنین زیرساخت‌های شهری شود.

وی با بیان اینکه اگر در طرح‌های شهری مدیریت بحران، زیر ساخت‌ها در کانون توجه قرار گیرد، تاکید کرد: با این روش بازخوردهای سودمندی در مدیریت شهری دریافت می‌شود.
انتهای پیام/63007/خ30
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها