امروز : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 12
۱۶:۳۴
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 58352
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ساعت ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: 55
شهرام گیل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: محیط شناسی جهان به ما می‌گوید که آینده رسانه‌ها فراگیری، سرعت، تکثر و تنوع ...

شهرام گیل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: محیط شناسی جهان به ما می‌گوید که آینده رسانه‌ها فراگیری، سرعت، تکثر و تنوع است.

معاون پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در این زمان است که ما با گونه‌ای از رسانه‌هایی روبرو هستیم که تجمیع رسانه‌های دیگر است.

وی ادامه داد: رسانه‌های کشور  باید به فکر سال‌های آینده خود باشند و چشم ‌انداز و آتیه خود را در 1404 ترسیم کنند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه«انقلاب ما، یک انقلاب فرهنگی بوده است»، اظهار داشت: مزیت رسانه‌ای کشور ما در دنیا توجه به این حرف و انقلاب متفاوت است و چنانچه در چشم‌انداز 1404 نتوانیم در عرصه رسانه‌ای به نقطه‌ای برسیم که این حرف را ساطع کند، تبعات آن شاید فروپاشی فرهنگی و اجتماعی خودمان و منزوی شدن کشور باشد.

گیل‌آبادی اضافه کرد: مدیریت رسانه‌ای در کشور، مدیریت غیرفعال است و وقت آن رسیده است که یک جهاد رسانه‌ای در کشور داشته باشیم؛ جهاد رسانه‌ای نیازمند شهید رسانه‌ای است.

معاون پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه در فضای رسانه‌ای کشور دو مزیت وجود دارد، خاطرنشان کرد: حرف متفاوت جمهوری اسلامی و منبع اصلی الهام بخش و تحرک که همان نیروی انسانی غنی است، این مزایا را تشکیل می‌دهند.

گیل‌آبادی با بیان اینکه مزیت نسبی کشور در فضای رسانه‌ای تکنولوژی نیست، یادآور شد: عرصه رسانه کشور در حوزه تکنولوژی جایگاهی ندارد چرا که در این زمینه حرکتی را صورت نداده است.

معاون پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: هم‌اکنون متأسفانه بهره‌کافی از دو مزیت نسبی نمی‌شود و همین مسئله موجب شده است که فضای رسانه کشور از چشم‌انداز 1404 فاصله قابل توجهی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید شرایط فراهم شود تا نیروهای توانمند به عرصه ورود پیدا کنند و در مسیر ایجاد یک جهاد رسانه‌ای گام بردارند.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار