امروز : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 24
۱۰:۵۷
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 61175
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ساعت ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: 146
انجمن طراحان گرافیک انقلاب اسلامی که پیش از این با طراحی و اجرای پروژه های " صداقت آمریکایی" و " شمر زمانه ات را بشناس" در جامعه شناخته شده است...

انجمن طراحان گرافیک انقلاب اسلامی که پیش از این با طراحی و اجرای پروژه های " صداقت آمریکایی" و " شمر زمانه ات را بشناس" در جامعه شناخته شده است...

عباس صانعی، مدیر خانه طراحان گرافیک انقلاب اسلامی در مورد پروژه جدید گروه طراحان زیرنظر خود گفت: "با یک گل بهار نمی‌شه" از نمونه آثاری‌ است که اولیت‌سنجی، تعریف و تولید آن از ابتدا تا مرحله چاپ در آتیله خانه طراحان انقلاب اسلامی صورت گرفت و ما بر اساس وظیفه خود درباره حساسیت‌های اجتماعی اقدام به طراحی و اجرای آن کردیم.

بیلبورد

وی افزود: روند رو به رشد ایران اسلامی امروز و سبقتی که در مسائل علمی، صنایع موشکی، هوا فضا و... از بسیاری کشورها گرفته‌ایم مرهون جامعه جوان ماست. در عین حال کم توجهی به مساله جمعیت و حفظ این نیروی جوانی در جامعه هشدارهایی را پدید آورده است که همین مساله بارها در بیانات مقام معظم رهبری نیز مورد تاکید بوده است.

فرزند بیشتر

مدیر خانه طراحان انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حفظ جمعیت جوان و پویای کشور بیان کرد: هشدار در باره معضلات تربیتی ناشی از تک فرزندی، هشدار درباره کمبود نیروی جوان و آماده به کار و پیر شدن جامعه آینده، هشدار در باره معضلات اجتماعی، رفاهی و خانوادگی سالمندان در آینده کشورمان و... . از جمله این مواردی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد و همین مساله ما را بر آن داشت که با ابزار هنر به این موضوع اجتماعی بپردازیم.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد روند پیر شدن جمعیت در ایران اشاره کرد و گفت: از باب تاکیدی که مقام معظم رهبری بر معضل تک فرزندی و پیر شدن جمعیت داشتند و دارند، پرداخت به این موضوع را در مقام هنرمند بر خویش فرض دانسته‌ایم.  به اعتقاد ما زبان هنر بهترین و تاثیرگذارترین زبان است که می‌تواند در خدمت مفاهیم اجتماعی کشور درآید و به همین منظور در مساله مهمی چون پیر شدن جمعیت از این ظرفیت استفاده کردیم.

 فرزند بیشتر

صانعی با ذکر این جمله که "پیش‌تولید این آثار با بررسی نمونه های موجود در سطح بین‌اللمل در موضوع سبک زندگی و به صورت خاص جمعیت آغاز شد"، بیان کرد: این پروژه نیز با ایده‌پردازی گروهی آغاز شد و با جمع‌آوری ایده ها در یک بازه زمانی مشخص کار را آغاز کردیم. در مرحله بعد ایده‌ها با توجه به مخاطب (مخاطب عام)، امید بخش بودن، تاکید بر نکات مثبت فرزندآوری و ... پالایش شد و پس از آن با توجه به زمانبندی تعریف شده، ایده حاضر برای اجرا انتخاب و وارد مرحله تولید شد.

مهر

برچسب ها:
آخرین اخبار