امروز : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - 2017 August 22
۰۲:۲۳
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 61448
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۲ - ساعت ۰۱:۱۲
تعداد بازدید: 66
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، ایرج تقی پور مدیر بخش مواد تبلیغاتی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، با بیان اینکه 95 ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، ایرج تقی پور مدیر بخش مواد تبلیغاتی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، با بیان اینکه 95 درصد آثار این بخش (مواد تبلیغی فیلم هایی که طی یک سال گذشته به نمایش عمومی درآمده اند) به دبیرخانه جشنواره رسیده است، گفت: آثار ارسال شده در بخش‌های عکس فیلم، پوستر، تیزر و آنونس در جشنواره با هم به رقابت می‌پردازند.

وی درباره نمایش آثار بخش مواد تبلیغاتی در ایام جشنواره گفت: دو نمایشگاه از آثار شرکت‌کنندگان در این بخش در برج میلاد و چهار گالری خانه هنرمندان تهران برگزار خواهد شد.

تقی‌پور در رابطه با اعلام نتایج برگزیدگان این بخش گفت: پس از بررسی آثار توسط کمیته انتخاب و انجام داوری، آثار برگزیده در روز افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: از ابتدا که این مسابقه طراحی شد هدف، ارتقای سطح کیفی تبلیغات در سینما بود. اما چون این مسابقه در ادوار مختلف به طور دائم برگزار نشد و در برگزاری‌اش توقف داشت تأثیرات محدودی به همراه داشته اگر مسابقه به طور متداوم برگزار شود، شاهد تأثیر بیشتری از آن خواهیم بود.

تقی‌پور در رابطه با انتخاب داوران جشنواره سی‌ودوم هم گفت: تمام تلاش ما این بود که بتوانیم از افرادی در هئیت انتخاب و داوری استفاده کنیم که تجربه های لازم و نواوری در کارنامه هاشان به چشم خورده باشد تا دراین بخش از سطح کیفی خوبی برخوردار باشیم.

وی آخرین مهلت ارسال اثار را پایان هفته اول دی اعلام کرد و از مطلع بودن تمام طراحان، گرافیست‌ها، عکاسان و سازندگان تیزر و آنونس سال گذشته خبر داد تا همه بتوانند در بخش مسابقه مواد تبلیغاتی سی‌ودومین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شرکت کنند.

براساس این گزارش، اولین دوره مسابقه مواد تبلیغاتی درسال 65 همزمان با پنجمین دوره فیلم فجر با مدیریت ایرج تقی پور و همراهی آقایان حسین خسروجردی و دکتر حبیب الله صادقی برگزار شد.

داوران مسابقه هم از میان هنرمندان عکاس، کارگردان، پخش‌کننده، سینمادار و دیگر کارشناسان هنری انتخاب می‌شوند. امسال هم، در این بخش ابراهیم حقیقی رئیس انجمن طراحان گرافیک ایران، محمد آلادپوش فیلمبردار سینما، بهرام جلالی عکاس فیلم و مدیر تولید سینما و مجموعه های تلویزیونی، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینما شهر و شهرام مکری کارگردان، جشنواره فیلم فجر را به عنوان داور بخش مسابقه مواد تبلیغاتی همراهی می کنند.

تقی‌پور امیدوار است که، تداوم برگزاری بخش مواد تبلیغاتی به عنوان بخش جانبی جشنواره فیلم فجر، به رشد سینمای ایران در این زمینه کمک کند.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار