امروز : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
۰۱:۰۱
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 61861
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ساعت ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: 131
بر مبنای تئوری جنیسون، نقاشان کلاسیک، مانند فرمیر، از آینه و عدسی برای دستیابی به کمال استفاده می کردند.

بر مبنای تئوری جنیسون، نقاشان کلاسیک، مانند فرمیر، از آینه و عدسی برای دستیابی به کمال استفاده می کردند.

به گزارش پیروان موعود به نقل از شبکه یورونیوز؛ بر مبنای تئوری جنیسون، نقاشان کلاسیک، مانند فرمیر، از آینه و عدسی برای دستیابی به کمال استفاده می کردند.

 

اولین اکران فیلم در لس آنجلس صورت گرفت. این فیلم را پن جیلت و تلر، شعبده بازان برنده جایزه امی ساخته اند.

 

 

تیم جنیسون، مخترع می گوید: «اگر تئوری من درست باشد و تاکنون درست عمل کرده است، فرمیر بنوعی یک هنرمند «گیک» و شیفته فن آوری بود. او یک مخترع بود و ما می دانیم که بسیار سخت کار می کرد. هر تابلوی او شش ماه کار می برد و این روشی بسیار کند برای کار کردن است ولی نتیجه آن تصویری بی عیب است.»

 

 

دیوید هاکنی، هنرمند و عکاس مشهور بریتانیایی نیز در ساخت فیلم شرکت کرده است.

 

 

جنیسون که هشت سال وقت خود را صرف حل این راز کرد، به دلفت هلند، جایی که فرمیر شاهکار خود را خلق کرد، به یورکشایر، برای ملاقات با هاکنی و کاخ باکینگهام، برای دیدن یکی از تابلوهای فرمیر در مجموعه ملکه سفر کرد.

منبع: جام نيوز
برچسب ها:
آخرین اخبار