امروز : جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 9
۰۹:۵۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 62114
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ساعت ۲۰:۴۵
تعداد بازدید: 40
حجت‌الاسلام حبیب داستانی بنیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت رسانه‌ها اظهار کرد: امروزه رسانه‌ها به صورتی گسترده و غیر ...

حجت‌الاسلام حبیب داستانی بنیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت رسانه‌ها اظهار کرد: امروزه رسانه‌ها به صورتی گسترده و غیر مستقیم بر روی افکار، کردار، اخلاق، فرهنگ و حتی دین و مذهب رده‌های مختلف سنی تأثیر می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در گذر زمانی نه چندان طولانی، مخاطبان خود را طبق فرهنگ و عقاید خود به بار می‌آورند و از فرهنگ و عقاید بومی خود دور می‌سازند.

مدیر شرکت رسانه‌گستر بنیسی با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود در سراسر جهان و از جمله کشور ایران، بازی‌های رایانه‌ای پرمخاطب‌ترین رسانه امروزی است، گفت: از جمعیت 75 میلیون نفری ایران، 25 میلیون نفر از این رسانه استفاده کرده و به صورت میانگین 1.5 ساعت در روز را به بازی‌های رایانه‌ای اختصاص می‌دهند.

وی عنوان داشت: بیش از 37 میلیون ساعت در ماه از عمر کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان کشورمان به این رسانه اختصاص دارد.

بنیسی یادآور شد: مخاطبان این بازی‌ها با آغوش باز به سوی این محصولات رسانه‌ای رفته و تحت تأثیر آنها قرار می‌گیرند که نمونه‌های عینی آن بارها مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی از میزان تأثیرگذاری این محصول راهبردی و کاملا کاربردی آگاه هستند، گفت: سالیانه حدود 4 هزار بازی رایانه‌ای جذاب، اما مغایر با امور سیاسی، اخلاقی، مذهبی و فرهنگی ایران اسلامی تولید شده و روانه بازار می‌شود و بازیکنان ایرانی نیز آنها را با اشتیاقی وصف‌ناپذیر بازی کرده و در انجام هرچه بیشتر و بهتر آن‌ها به رقابت می‌پردازند.

مدیر شرکت رسانه‌گستر بنیسی عنوان داشت:‌ هر چند برخوردهای مقطعی و بازدارنده ممکن است برای مدت کوتاهی و به صورت محدود، جلوی تأثیرگذاری بازی‌های غربی مخرب را بگیرد، اما بهترین و صحیح‌ترین راه مقابله، تولید بازی‌های رایانه‌ای فاخر با مضامین اسلامی ایرانی است. وی خاطرنشان کرد: گروهی از طلاب و دانشجویان این شرکت بازی رایانه‌ای سه‌بعدی بازی‌های «عملیات انهدام 1» در قالب نبرد فاو را در سال 87 تولید کردند و اکنون بازی رایانه‌ای سه‌بعدی «عملیات انهدام 2؛ نبرد خرمشهر» تولید شده است.

بنیسی یادآور شد: بازی عملیات انهدام 2 توانسته چندین مقام ملی را دریافت کند و به علت ویژگی‌های محتوایی، گرافیکی و فنی منحصر به فرد خود، نشان خوبی از خود در میان بازیکنان به جای گذارد.

انتهای پیام/78003/ع30/آ3004
برچسب ها:
آخرین اخبار