امروز : شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 25
۱۰:۲۳
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 64169
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 63
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مالک اژدر حسنی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اردبیل ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مالک اژدر حسنی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اردبیل اظهار داشت: ما در جلسه کمیسیون تنظیم بازار به شدت با پیشنهاد افزایش بهای آب‌های گرم و معدنی مخالفت کردیم چرا که هر سال این افزایش اعمال می‌شود اما هیچگونه تلاش برای ارائه کیفیت خدمات از سوی این مجموعه‌ها مشاهده نمی‌شود.

وی با انتقاد از وضعیت نامطلوب برخی از آب‌های گرم که حتی فاقد امکانات اولیه هستند، خاطرنشان کرد: جای تاسف است که برخی از صاحبان این آب‌های گرم حتی نسبت به تغییر اقلام مصرفی نظیر دمپایی، سردوش آب‌های گرم و همچنین فراهم کردن برخی از امکانات رفاهی به شکل اولیه اقدام نمی‌کنند و همه ساله بهانه می‌‌آورند که نرخ آب‌های گرم و معدنی در این استان پایین است در حالی که این گفته آنها صحت ندارد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اردبیل یادآور شد: ما در سال گذشته شاهد افزایش 30 تا 50 درصدی نرخ آب‌های گرم و معدنی بودیم در حالی که این افزایش در سال جاری بدون توجه و ارتقای کیفی خدمات ارائه شده منطقی و مناسب به نظر نمی‌رسد.

حسنی با انتقاد از دوگانگی رفتار صاحبان این آب‌های گرم در اردبیل گفت: در حالی که قرار بود کلیه امکانات یک مجموعه آب گرم حتی در فصل زمستان و پاییز فعال بوده و تعطیلی را در این زمینه شاهد نباشیم اما اکثر مراجعان و مردم از بسته بودن برخی از خدمات نظیر جکوزی و سونای خشک گله‌مند بودند و دلیل این بی‌توجهی‌ها را نمی‌دانستند.

این مسئول با بیان اینکه خدمات در 90 درصد این آب‌های گرم در حد زیر صفر است و هیچ نهاد نظارتی و بهداشتی نیز بر وضعیت آب‌های گرم به شکل مستمر نظارتی را انجام نمی‌دهد، تصریح کرد: صاحبان این آب‌های گرم که در سال‌های اخیر اقدام به مدرن‌سازی اکثر استخرهای سنتی کردند اصلاً به این امر توجهی نداشته و در قبال آن خود را پاسخگو نمی‌دانند در حالی که در پیشنهاد جدید افزایش 25 درصدی نرخ‌ها مطرح شد که با دفاعی که ما در جلسه از حق و حقوق مردم کردیم و تاکید شخص استاندار این افزایش منوط به ارتقای کیفی خدمات و بهبود وضعیت فعلی شد تا بتوانیم در این زمینه یک حرکت تحولی را شاهد و ناظر باشیم.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اردبیل بیان داشت: هر چند آب منطقه‌ای و میراث فرهنگی در این زمینه توضیحات و دلایل خود را دارند اما در قالب انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سعی‌مان بر این است تا یک حرکت منطقی را دنبال کنیم و اجازه دهیم در این بین حق و حقوق مردم ضایع شود.

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حسنی در پایان سخنان خود گفت: ما پیشنهاد کردیم در مقابل افزایش احتمالی خدمات آب‌های گرم تضمینی از صاحبان واحدهای ارائه کننده خدمات در بخش گردشگری به ویژه آب‌های گرم گرفته شود تا صاحبان آب‌های گرم خود را مکلف به انجام تعهدات کنند.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها