امروز : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - 2017 September 21
۰۷:۰۵
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 65127
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 160
به گزارش خبرنگار جامعه فارس،‌ هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بعد از جنجالی که اتفاق افتاد و برگزاری این نمایشگاه را به بهانه مشکلات مالی، دچار ...

به گزارش خبرنگار جامعه فارس،‌ هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بعد از جنجالی که اتفاق افتاد و برگزاری این نمایشگاه را به بهانه مشکلات مالی، دچار تعویق چند ماهه کرد بالاخره در هشتم اسفند ماه برگزار شد.

زمان برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال هشتم تا یازدهم اسفندماه بود که نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان برگزاری آنها شد. این در حالی است که ششمین جشنواره و نمایشگاه  بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از 13 تا 22 مهرماه در سال گذشته با هدف ایجاد بستر رقابتی میان تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال و در جهت رشد، شکوفایی و رونق بخشی به بازار داخلی و خارجی محصولات ایرانی در مصلی تهران برگزار شده بود.

به تاخیر افتادن هفتمین دوره از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نارضایتی بسیاری از شرکت‌هایی که برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کردند را در پی داشت، ضمن آنکه هفتمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز در بازه زمانی اندکی برگزار شد.

با چنین شرایطی؛ این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به نوعی در سکوت برگزار شد و در نهایت پایان یافت به طوری‌که مراسمی برای اختتامیه آن برگزار نشد.

یکی از مسئولان شرکت‌های بازی‌ساز رایانه‌ای که در هفتمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضور یافته بود، اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه توسط بخش خصوصی برگزار شد و وزارت ارشاد فقط به عنوان ناظر مسئولیت داشت.

وی با بیان اینکه در دوره‌‌های گذشته شاهد حضور میلیونی علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه بودیم، گفت: این در حالی است که در این دوره از نمایشگاه در پر بازدیدترین روز شاهد حضور 100هزار نفری بازدید کنندگان هم نبودیم.

وی یکی از دلایل عدم استقبال کافی از هفتمین دوره از نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال برگزاری آن در محل نمایشگاه بین‌المللی به لحاظ دسترسی سخت به وسایل حمل ‌و نقل عمومی برای مردم عنوان کرد.

این فعال حوزه رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه سال‌های گذشته مدت زمان برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال 10 روز بود، افزود: امسال این نمایشگاه در مدت زمان چهار روز برگزار شد.

وی همچنین یادآور شد: هفتمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به دلیل تخصصی بودن، مردمی نبود و برای مردم کاربرد و کارایی چندانی نداشت به‌طوری‌که شاهد حضور شرکت‌های برند و معتبر رسانه‌های دیجیتال بودیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در آخرین روز برگزاری این دوره از نمایشگاه، علی‌رغم دوره‌های گذشته، اختتامیه برای آن برگزار نشد.
انتهای پیام/
 
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها