امروز : جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - 2017 September 22
۱۳:۴۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 66393
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 121
  به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، این فیلم که محصول شرکت مستقل فیلم‌سازی دی‌ ویژن پیکچرز است، در چهار روز اول نمایش حدود 3 ...

  به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، این فیلم که محصول شرکت مستقل فیلم‌سازی دی‌ ویژن پیکچرز است، در چهار روز اول نمایش حدود 3 میلیون دلار فروش کرد.

حدود 800 هزار دلار از این رقم اختصاص به سینماهای شهر تایپه پایتخت تایوان دارد و بقیه آن، حاصل فروش در دیگر شهرهای کشور است.

«کانو» با هزینه تولید بالای 10 میلیون دلاری تهیه شده است و تحلیل‌گران اقتصادی سینما در تایوان می‌گویند توانایی آن را دارد که تبدیل به یک کار پرفروش شود.

این درام ورزشی با فروش بالای خود، توانست «گرگ وال استریت» لیوناردو دی‌کاپریو را از صدرنشینی به پایین کشیده و به ردیف دوم جدول براند.

ساخته جدید مارتین اسکورسیزی که ناکام اصلی مراسم اسکال امسال بود، طی دو هفته قبل صدرنشین جدول گیشه نمایش سینماهای تایوان بود.




«کانو »اولین فیلم بلند سینمایی سازنده آن اومین بویا است، که اصلیتی چینی دارد و در کشور تایوان بزرگ شده است.

وی قبل از این بازیگر سینما بوده و از جمله در فیلم پرفروش «سلحشوران رنگین‌کمان» (2011) ساخته وی ته شیونگ بازی کرده است.

نکته جالب این است که وی ته شیونگ که تهیه کننده هم هست، به اومین بویا در ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش، کمک مالی و فکری کرده است.

قصه فیلم «کانو» در دهه سی میلادی اتفاق می‌افتد. در آن دوران، کشور تایوان تحت سلطه امپراتوری ژاپن بود و از قوانین این کشور پیروی می‌کرد.

خط اصلی قصه درباره یک تیم بسکتبال ناهمگون است که افرادی از قومیت‌های مختلف در آن حضور دارند و بازی می‌کنند.

این تیم تلاش دارد در مسابقات ورزشی یک دبیرستان ژاپنی شرکت کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

ماسانوشی ناگاسه بازیگر مطرح سینمای ژاپن، در این فیلم در نقش مربی ورزشی این تیم بسکتبال بازی کرده است.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها