امروز : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 24
۲۳:۱۵
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 67008
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت ۰۶:۰۲
تعداد بازدید: 32
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، سی‌وپنجمین نشست افق رسانه با موضوع «دین در رسانه» و با حضور برنامه‌سازان و مدیران رسانه ملی ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، سی‌وپنجمین نشست افق رسانه با موضوع «دین در رسانه» و با حضور برنامه‌سازان و مدیران رسانه ملی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست رئیس رسانه ملی با اشاره به جایگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در اندیشه و نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: انتظار جامعه اسلامی از رسانه ملی خود، حرکت به سمت ارزش های متعالی دین و تربیت آحاد مردم براساس این آموزه‌هاست.

ضرغامی، هنرمندی در تبلیغ مستقیم و غیرمستقیم، سفارش محوری، درک صحیح از مخاطب انبوه؛ مرجعیت دینی رسانه ملی نزد مخاطبان؛ شناساندن صحیح معروف و منکر در جامعه، معرفت افزایی و عمق بخشی به اعتقادات و دانش دینی مردم ؛ استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌های تولیدات معارفی در سطح جامعه و مراکز دینی، اقناع به جای اغوا، مناسک سازی؛ نوآوری، پدیده سازی و استفاده از پژوهش ها و نظرسنجی های دقیق برای روشن شدن نیازهای واقعی مردم را از جمله موضوعات مهم تبلیغات دینی در رسانه دانست و بر برنامه ریزی جامع و متوازن برای اثربخشی ظرفیت های سازمانی و برون سازمانی در عرصه دینی تاکید کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما؛ اجرای موفق مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها را از جمله وظایف اصلی رسانه در شرایط کنونی دانست و گفت: این وظیفه صرفاً به اطلاع رسانی، محدود نمی شود، بلکه آماده سازی افکار عمومی؛ خنثی سازی عملیات روانی دشمن و برنامه ریزی دقیق و هماهنگ با دولت برای اجرای سیاست های مصوب را از جمله اولویت های برنامه سازمان رسانه ملی است. رسانه های مکمل نیز به متن نیز دولت بپردازند و از حاشیه پردازی پرهیز کنند.

ضرغامی «مقاوم سازی» اقتصاد را کلید حل مشکلات معیشتی مردم دانست و گفت: تثبیت و تحکیم اصول و سیاست های اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی و تقویت برنامه ها و اقدامات قوای سه گانه بر عهده رسانه ملی است که باید همه توانمندی در این زمینه اقدام کند. 
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار