امروز : یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - 2017 June 25
۰۶:۰۱
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 67788
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت ۰۶:۰۲
تعداد بازدید: 64
مجتبی شاه مرادی مدیر انتشارات آرما در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس درباره اقدام رسانه ملی به پخش تیزرهای تبلیغاتی کتاب و تاثیری که این اقدام ...

مجتبی شاه مرادی مدیر انتشارات آرما در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس درباره اقدام رسانه ملی به پخش تیزرهای تبلیغاتی کتاب و تاثیری که این اقدام می‌تواند در رشد کتابخوانی جامعه داشته باشد، گفت: به نظرم پخش آگهی های بازرگانی کتاب از تلویزیون خیلی ارزشمند و خوب است و در اینجا باید هم از مجمع ناشران و هم مرکز رسانه‌ای شیرازه که با تعامل خوب و پیگریشان توانستند این کار را با کمک صدا و سیما به نتیجه برسانند، تشکر کنم.

وی افزود: پخش این آگهی‌های بازرگانی طبیعتا باعث یک نگاه بهتر و البته بیشتر به کتاب و کتابخوانی می‌شود اما نباید منتظر تغییر آنی پس از پخش تبلیغ کتاب باشیم و فکر کنیم تحولی ناگهانی به وجود می‌آید و کتاب سهم جدی در سبد خرید خانوار پیدا می‌کند.

شاهمرادی اظهار داشت: قرار گرفتن کتاب در سبد کالایی خانوار یک زنجیره طولانی است که معرفی کتاب‌های ارزشمند و اقدام صدا و سیما به آن کمک می‌کند اما در کنار آن باید بقیه مسائل نیز حل شود مثل یارانه ‌ها و خرید کتاب و توان مالی مخاطب و خیلی چیزهای دیگری که در چرخه اقتصادی کتاب موثر است.

مدیر نشر آرما افزود: کتاب را نباید کالا دید. هر چند خود تبلیغ فی نفسه کار فرهنگی است و جدای اینکه کتاب تبلیغ شود یا خیر، و این کار فرهنگی می‌تواند تاثیر گذار باشد و خود پیام تبلیغ می‌توان تاثیر خودش را در اذهان بگذارد. من امیدوارم ناشران از این فرصت استقبال کنند و از سوی دیگر صدا و سیما نیز باکس ویژه‌ی را برای تبلیغ کتاب و به صورت مداوم در نظر بگیرد.
انتهای پیام/و
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها