امروز : پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 22
۰۲:۱۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 68610
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 29
مجید رضازاده در گفـت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری فاز نخست طرح کارزار رسانه‌ای «شیشه» در عوارضی‌ها برگزار شد که ...

مجید رضازاده در گفـت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری فاز نخست طرح کارزار رسانه‌ای «شیشه» در عوارضی‌ها برگزار شد که خوشبختانه نتایج خوبی در بر داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه گرایش جوانان و نوجوانان به مواد صنعتی افزایش پیدا کرده است، سازمان بهزیستی در این راستا بنا دارد اطلاعاتی را در اختیار خانواده‌ها قرار دهد.

رضازاده گفت: سازمان بهزیستی کشور در سال 92 اعتبار خوبی را برای پیشگیری، مداخله و درمان آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد گذاشته بود که نتایج خوبی به دست آمد.

رئیس مرکز توسعه پیش‌گیری بهزیستی، افزود: به زودی فاز دوم طرح کارزار رسانه‌ای شیشه در فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها اجرا خواهد شد و در این طرح اطلاعاتی به صورت بروشور و سی‌دی در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: متأسفانه در ایام نوروز گرایش جوانان و نوجوانان به استفاده از مواد صنعتی و سنتی افزایش می‌یابد و به همین دلیل سازمان بهزیستی قصد دارد اطلاعاتی را در اختیار خانواده‌ها قرار دهد و تا از جوانان و نوجوانان خود مراقبت کند.

انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار