امروز : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 7
۱۷:۰۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 6928
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ساعت ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: 124
مرتضی حیدری مشاور اقتصادی و مدیر بازرگانی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ...

مرتضی حیدری مشاور اقتصادی و مدیر بازرگانی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» بیان داشت: عروسک‌های دارا و سارا یک بار دیگر با همه محصولات‌شان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شدند و خاطره تلخی که در ذهن برخی از مصرف‌کنندگان و مخاطبان به وجود آمده بود تبدیل به خاطره‌ای شیرین شد.

وی افزود: عروسک‌های «دارا و سارا» دو عروسک جوشیده از فرهنگ ایرانی است و قصد و هدف آن توسعه فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی - اسلامی است.

حیدری ادامه داد: گرچه سال‌های پیش یک مدیریت غلط باعث شد که این برند در ذهن مخاطبان به چالش کشیده شود و زیر سؤال برود اما تلاش کردیم در این 10 روز نمایشگاه یک بار دیگر محصولات نسبتاً با کیفیت دارا و سارا را عرضه کنیم تا مخاطبان خود را آماده کنیم که در آینده نزدیک شاهد محصولات بهتر، کیفی‌تر و متنوع‌تر در بازار باشند.

به گفته وی کودکان و نوجوانان حاضر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تاکنون یک هزار نسخه از این عروسک‌ها را خریداری کرده‌اند که قیمت هر یک از عروسک‌ها (سارا و دارا) 13 هزار و 500 تومان بوده است که از تخفیف نمایشگاهی نیز برخوردار نبوده است.

انتهای پیام/و
برچسب ها:
آخرین اخبار