امروز : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 8
۲۳:۳۱
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 69325
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 42
قربانعلی تنگ‌شیر در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اشاره به نقش روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: روابط عمومی مجموعه‌ای از دانش و فن تنظیم ...

قربانعلی تنگ‌شیر در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اشاره به نقش روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: روابط عمومی مجموعه‌ای از دانش و فن تنظیم ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی یک موسسه، شرکت یا به طور کلی سازمان است.

نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی افزود: روابط عمومی همواره مردم و افکار عمومی را مخاطب خود قرار می‌دهد. فلسفه وجودی روابط عمومی‌ها تعامل با جامعه و افکار عمومی با تاکید بر گروه‌های هدف سازمان یا شرکت است.

وی ادامه داد: البته این تعامل مستلزم شناخت علمی و واقع بینانه گروه‌های اجتماعی و تحلیل فرصت‌ها و چالش‌هایی است که در عرصه افکار عمومی نو به نو بروز می‌کنند بنابراین نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی بستگی به توان و تخصص آنها دارد.

وی ابراز داشت: روابط عمومی باید در این برهه از زمان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بهره‌گیری بهینه از منابع و قابلیت‌هایی که در اختیار دارند برای سازمان و کشور خود ارزش آفریده و مسئول کسب موفقیت و تحقق اهداف آن باشند و با صداقت کامل از منافع سازمان و کشور حفاظت کنند.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی باید با ترویج اخلاق، فرهنگ و مبانی اندیشه اسلامی به عنوان یک الگو نقش رهبری خود را در دستیابی به بالاترین معیارهای اقتصاد مقاومتی در برنامه‌ها ایفا کند، بیان داشت: لازمه تحقق این مهم ایجاد اعتماد متقابل و کسب اعتبار و احترام فردی است.

تنگ‌شیر اضافه کرد: روابط عمومی در چشم انداز آینده و رعایت 100در صد اقتصاد مقاومتی باید برای جامعه خود الگو بوده و با رعایت انصاف و عدالت برقراری مساوات، رفع تبعیض و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید حقوق مردم را محترم شمرند، گفت: برای موفقیت هر چه بیشتر در ارائه الگوهای اقتصاد مقاومتی باید دفاع همه جانبه ملت شریف ایران را در جنگ هشت ساله به صورت یک الگوی موفق معرفی کنند.

تنگ‌شیر امانت داری و حفظ اسرار را شالوده فعالیت‌های روابط عمومی‌ها عنوان کرد و بیان داشت: اقتصاد مقاومتی کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن را آموزش می‌دهد. مصرف بی‌رویه در آب، برق، گاز و حتی خرید نان می‌تواند توسط روابط عمومی‌ها آموزش داده شود با چاپ بروشورهای کوچک و یا ارسال پیام‌های کوتاه و یا ساختن تیزرهای گویا و شرکت در همایش‌ها و سمینارها به معرفی هر چه بیشتر اهداف واقعی و علمی این حرکت انقلابی بپردازند.

 وی با اعلام اینکه آینده کشور و نسل جوان به اطلاع رسانی درست و به هنگام این رخداد مهم دارد، گفت: رسانه‌ها به علاوه روابط عمومی دو بازو قدرتمند برای آموزش مردم خواهند بود زیرا باید بدانیم که " تصمیم گیری پایه و اساس وظایف مدیران را تشکیل می‌دهد و مهارت مدیر در تصمیم‌گیری خود را در اجرای درست امور و کارآیی و حفظ کیفیت خدماتی که او ارائه می‌دهد نمایان می‌کند." و این مدیریت به ساختار روابط عمومی‌ها بستگی دارد.

نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی افزود: ساختار نیروی انسانی نقش تعیین کننده و اصل را در مدیریت روابط عمومی و ایفای نقش اطلاع رسانی آن دارد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی می‌تواند سهم عمده‌ای را در پیشبرد اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار