امروز : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 28
۱۹:۱۹
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 70329
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 16
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، رضا علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر در ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، رضا علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر در گیلان اظهار کرد: امسال دستگاه‌های اجرایی ارائه خدمات سفر به مهمانان نوروزی را به صورت گسترده آغاز کردند.

وی از آماده‌باش گروه‌های امدادی، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و پلیس راه در گیلان خبر داد و افزود: نیروهای امدادی در جاده‌های استان مستقر شدند.

علیزاده به توزیع اقلام تبلیغاتی توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و گفت: هواشناسی شرایط آب‌ و هوایی را به صورت مستمر اطلاع‌رسانی می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه ارزاق عمومی به اندازه کافی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین شده است، تصریح کرد: مراکز اقامتی و پذیرایی آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

وی از افزایش سفرهای نوروزی به گیلان خبر داد و بیان کرد: پذیرش خوبی توسط ناوگان حمل نقل عمومی زمینی و هوایی صورت گرفته و شاهد رشد قابل قبولی در تعداد مسافران به استان هستیم.

علیزاده با اشاره به پذیرش هتل‌های گیلان از گردشگران خارجی، یادآور شد: پذیرش گردشگران خارجی تا اردیبهشت ماه 93 در هتل‌های استان انجام شده و این امر نشان می‌دهد انگیزه سفر به ایران از طرف گردشگران خارجی با استقبال خوبی مواجه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در استان اشاره کرد و افزود: استاندار، مدیران کل و روسای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، دادگستری، راه ‌و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، هلال‌احمر و شهردار رشت، فرمانده انتظامی گیلان و رئیس پلیس راهور استان عضو ستاد مذکور هستند.

وی دبیری ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر را به عهده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در استان به عهده ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر است.

علیزاده با اشاره به اجرای سیاست‌های کلی و برنامه‌های ابلاغی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، تصریح کرد: اتخاذ رویه و روش‌های جدید تسهیل‌کننده خدمات به گردشگران و مسافران در گیلان به عهده ستاد مذکور است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان بر ارائه پیشنهادهای کاربردی به ستاد مرکزی به منظور بهبود روش‌ها و فرآیندهای اجرایی تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری حائز اهمیت است.

وی خواستار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری گیلان با روش‌های جدید شد و اظهار کرد: نظارت بر تاسیسات و موسسه‌های گردشگری، نظارت بر صنوف ارائه دهنده خدمات به گردشگران و تهیه، تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به عهده ستاد هماهنگی خدمات سفر گیلان است.
انتهای پیام/84001/غ30/پ3003
برچسب ها:
آخرین اخبار