امروز : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 4
۲۰:۰۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 70546
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 41
به گزارش خبرنگار جامعه فارس، محمد حسن کرمانی ، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با اعلام این خبر گفت: امسال هم مانند سالهای گذشته ستادی برای ...

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، محمد حسن کرمانی ، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با اعلام این خبر گفت: امسال هم مانند سالهای گذشته ستادی برای رسیدگی به شکایات گردشگران با حضور تعدادی از نماینده های دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران تشکیل شده که از 28 اسفند تا 15 فروردین برای خدمت رسانی به مسافران آماده است. علاوه بر این گردشگران می توانند شکایات خود را به شماره 88739389 فکس کنند.

وی با اشاره به اینکه نوروز سال گذشته همزمان با اوج گرانی ها بود و به همین دلیل، شکایات مسافران افزایش پیدا کرده بود اظهار امیدواری کرد که در نوروز 93 این شکایات کاهش یابد.

به گفته رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران تمام مسافرانی که از نحوه خدمات دهی سفره خانه ها، آژانس های مسافرتی، رستوران های بین راهی و هتل ها و مهمانپذیرها شکایتی دارند می توانند با این شماره تلفن ها تماس گرفته و مشکل خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار