امروز : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 6
۲۲:۵۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 71439
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: 57
علی‌اکبر سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در مورد بازرسی مأموران در ایام نوروز از رستوران‌ها و جاده‌های بین‌شهری گفت: سامانه‌ای با ...

علی‌اکبر سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در مورد بازرسی مأموران در ایام نوروز از رستوران‌ها و جاده‌های بین‌شهری گفت: سامانه‌ای با عنوان بهداشت و محیط ایجاد کرده‌ایم که مردم می‌توانند از طریق این سامانه گزارش‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: همچنین 5 هزار بازرس بهداشت محیط برای نظارت بر اماکن و رستوران‌ها قرار داده‌ایم.

سیاری گفت: از طریق این سامانه در لحظه‌ای که شکایت مردمی وجود دارد،اطلاعات، وارد سیستم خواهد شد و به صورت آنلاین به آن رسیدگی می‌شود.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت ادامه داد: طبق گزارشی که در روزهای اخیر از وضعیت این سامانه دریافت کرده‌ایم، دسترسی به این سامانه امکانپذیر است و علاوه بر بازرسان، مردم نیز می‌توانند با آن تماس بگیرند.

وی در پاسخ به اینکه مردم چگونه از سلامت رستوران‌های بین‌شهری مطلع شوند، گفت: متأسفانه از این بابت که مردم متوجه شوند رستوران‌های جاده‌ای درجه ‌بندی سلامت دارند اقدامی صورت نگرفته است اما اگر کسی شکایتی داشته باشد این سامانه ایجاد شده تا به آن رسیدگی کنند.

سیاری تصریح کرد: شماره این سامانه 1490 است و تمام مردم می‌توانند از سراسر کشور به این سامانه دسترسی پیدا کنند، این سامانه فقط مربوط به کمبودهای دارویی نیست بلکه به مسائل بهداشت محیط نیز رسیدگی می‌کند.

وی گفت: بنابراین مردم از هر نقطه از کشور و در هرجایی که به تلفن دسترسی داشته باشند می‌توانند گزارش خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار فارس، طی تماسی که با این سامانه گرفته شد، مردم می‌توانند گزارشات خود را در مورد بهداشت محیط ارسال کرده و حتی به گفته اپراتور این سامانه، در تمام ایام نوروز به صورت 24 ساعته این سامانه جوابگوی شکایات مردم است و مدت زمان رسیدگی به شکایات نیز یک هفته خواهد بود.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار