امروز : جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 8
۰۱:۰۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 72772
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 55
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، دکتر ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، دکتر مصیب امیری با بیان این خبر اظهار داشت: بر اساس نتایج نظرسنجی‌های انجام شده می‌توان به نقاط ضعف و قوت خدمات ارائه شده به میهمانان و گردشگران نوروزی دست یافت و برنامه‌ریزی‌های آینده را بر مبنا و پایه رفع کمبودها و معایب و تقویت توانمندی‌ها و مزایای این استان، پایه‌گذاری کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس به مواردی که در پرسشنامه‌های نظرسنجی از مسافران نوروزی مورد توجه قرار گرفته است اشاره و بیان کرد: در این طرح نظرسنجی که به صورت علمی و کارشناسی اجرا می‌شود، موضوعاتی مانند اطلاعات جمعیت‌شناختی، اطلاعات مرتبط با خدمات اقامتی، حمل و نقل، خوراک و نوشیدنی، انگیزه‌های سفر، فعالیت‌های حین سفر، منابع اطلاعاتی و عوامل بازاریابی و تبلیغاتی مؤثر در فرایند تصمیم‌گیری گردشگران، ارزیابی خدمات در حوزه‌های اسکان و پذیرایی، خدمات شهری، حمل و نقل و راه‌ها، اطلاع‌رسانی، بهداشت و درمان و نمایشگاه‌ها مورد نظر بوده است.

امیری خاطرنشان کرد: این طرح نظرسنجی در اماکن تاریخی، فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری از جمله حافظیه، سعدیه، ارگ کریمخان، موزه پارس و باغ ارم، توسط سه تیم تخصصی شامل پرسش‌گرانی متشکل از دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته مدیریت جهانگردی، تیم تخصصی آماری که داده آمایی و تحلیل آماری طرح را انجام می‌دهند و تیم مشاوره مدیریتی که مباحث را در قالب تحلیل‌های مدیریتی گردشگری، جمع‌بندی و با بررسی نقاط قوت و ضعف و نقاط قابل بهبود، به ارائه راهکارهای پیشنهادی در راستای رفع نواقص و کمبودها و تقویت توانمندی‌های این استان برای ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات به مسافران و گردشگران در آینده می‌پردازند.
انتهای پیام/2448/ل/ث3001
برچسب ها:
آخرین اخبار