امروز : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 4
۱۷:۴۲
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 73028
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 36
مجید رضا زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه فاز نخست طرح کارزار رسانه ای شیشه سوم فروردین سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: این ...

مجید رضا زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه فاز نخست طرح کارزار رسانه ای شیشه سوم فروردین سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقا آگاهی خانواده ها از مصرف مواد صنعتی و سنتی در فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها برگزار شده است.

وی تصریح کرد: طرح کارزار رسانه‌ای در فروردین 92 در مبادی ورودی و خروجی استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار شد که نتایج خوبی در برداشت؛ لذا با توجه به استقبال خانواده‌ها از این طرح، سازمان بهزیستی بر آن شد تا این طرح را در نوروز 93 نیز اجرایی کند.

رضازاده افزود: فاز نخست طرح کارزار رسانه‌ای شیشه در قالب ارائه اطلاعاتی به صورت بروشور و سی‌دی در فرودگاه ها و ترمینال ها اجرا شد که فاز دوم تحت عنوان طرح نوروزی شکوفه، 13 فروردین اجرایی خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور بیان داشت:طرح اشاره شده با همکاری سازمان‌های اجتماع‌ محور در استانها و در قالب 700 تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها:
آخرین اخبار