امروز : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 7
۱۵:۲۴
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 7476
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ساعت ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: 70
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، متن یادداشت ابراهیم کارخانه‌ای به شرح زیر است: تهیه و تدوین چارچوب مشخص ...

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، متن یادداشت ابراهیم کارخانه‌ای به شرح زیر است:

تهیه و تدوین چارچوب مشخص جهت تبلیغات موجبات تامین فضایی پرشور و منطقی را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری فراهم می‌سازد. در ذیل به طور اختصار 10 راهبرد اساسی جهت استحضار و توجه اعضای محترم شورای نگهبان، رسانه ملی، هیئت مرکزی اجرایی انتخابات و کاندیداهای محترم انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد می‌گردد:

1-برنامه‌ریزی لازم جهت افزایش اطمینان خاطر در فضای عمومی جامعه با راهبرد امید به آینده و مشارکت حداکثری از سوی رسانه ملی به عنوان محور اصلی تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری.

2-منع پخش برنامه‌های فریبنده از سیمای جمهوری اسلامی ایران که با صرف هزینه‌های گزاف از سوی کاندیداها تهیه و قدرت انتخاب منطقی و عقلانی را تحت‌الشعاع مسائل احساسی و عاطفی قرار می‌دهد.

3-تشکیل کمیته‌های تخصصی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به منظور رسیدگی و نظارت بر برنامه‌های تبلیغی و پیشنهادی کاندیداها از سوی شورای محترم نگهبان.

4-الزام کاندیداها با ارائه تبلیغات سالم، کم‌هزینه، منطقی و مستند و پرهزینه از تبلیغات فریبنده، جذاب و بی‌محتوا که در تعارض با شأن انتخاب ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

5-الزام کلیه کاندیداها به بیان توانمندی‌ها، ارائه برنامه‌های پیشنهادی و پرهیز از تخریب دیگران و مشبهه نمودن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

6-تشکیل شورای هماهنگی تحقق حماسه سیاسی در راستای نیل به اهداف نامگذاری سال 92 با عضویت نمایندگان کلیه کاندیداها و با مشارکت هیأت مرکزی اجرایی انتخابات و شورای محترم نگهبان. (22راهبرد تشکیل این شورا در راستای خلق حماسه سیاسی سابقا از طریق رسانه‌ها منتشر شده است)

7-تعیین محورهای مشخص توسط شورای محترم نگهبان و الزام کاندیداها به ارائه برنامه حول محورهای پیشنهادی به منظور نظارت شفاف در تبلیغات، رقابت‌پذیری در برنامه‌ها و عقلانیت در انتخاب و بهره‌گیری در رسانه ملی.

8-اعمال نظارت شورای محترم نگهبان در تهیه و پخش برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها و هدایت برنامه‌ها در رسانه ملی.

9-نقد و بررسی منصفانه برنامه‌های کاندیداها با محورهای معین در حضور آنها و یا نمایندگان پیشنهادی، توسط صاحب‌نظران و کارشناسان برجسته در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.

10-تشکیل شورای صدور مجوز انتشار برنامه‌ها و برگه‌های تبلیغاتی کاندیداها قبل از توزیع با مشارکت هیئت محترم مرکزی اجرایی انتخابات و نظارت شورای محترم نگهبان.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار