امروز : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 5
۰۵:۲۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 7594
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ساعت ۱۶:۱۱
تعداد بازدید: 83
بر اساس نتایج حاصل از مطالعه جدید آژانس تبلیغات موبایلی InMobi،‌ حدود یک‌سوم زمانی که مردم هند در مقابل ابزارهای رسانه‌ای سپری می‌کنند به دستگاه‌های ...

بر اساس نتایج حاصل از مطالعه جدید آژانس تبلیغات موبایلی InMobi،‌ حدود یک‌سوم زمانی که مردم هند در مقابل ابزارهای رسانه‌ای سپری می‌کنند به دستگاه‌های موبایلی آن‌ها اختصاص میابد.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این مرکز بر اساس مطالعه جدید خود توضیح داد برای آن دسته از کاربران هندی که مشغول تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستند، استفاده همزمان از دستگاه‌ الکترونیکی دیگر و توجه به نمایشگر آن امری معمول محسوب می‌شود.

طبق آمار به دست آمده، 63 درصد کاربران هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی به صورت همزمان از دستگاه موبایلی خود نیز استفاده می‌کنند که این رقم برای سال 2012 میلادی تنها 26 درصد گزارش شده بود.

علاوه بر این، 57 درصد کاربران همراه با تماشای برنامه‌های تلویزیون سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند و 79 درصد کاربران هندی که در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، قصد دارند طی 12 ماه آینده فعالیتی را در حوزه تجارت الکترونیک انجام دهند.

آمارها همچنین نشان داده است که 65 درصد کاربران هندی حاضر در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی در مقایسه با تلویزیون و آگهی‌های آنلاین از آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی همراه احساس رضایت می‌کنند.

همچنین اعلام شده است که 80 درصد این افراد روی گوشی هوشمند خود سراغ آگهی‌های موبایلی می‌روند و 48 درصد این کاربران هم از طریق ابزارها و نرم‌افزارهایی که در اختیار دارند به صورت اختصاصی آگهی‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.

این طور که اعلام شده است، هر کاربر هندی به‌طور میانگین روزانه 2.25 ساعت را همراه با دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود سپری می‌کند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها:
آخرین اخبار