امروز : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 28
۰۳:۵۹
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 75978
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 32
ابراهیم حقیقی، مدیر انتشارات دانشگاه صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بیست ...

ابراهیم حقیقی، مدیر انتشارات دانشگاه صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بیست عنوان از این آثار جزو کتاب‌های چاپ اول در حوزه رسانه به‌ویژه علوم ارتباطات هستند، افزود: کتاب‌های«برنامه‌نویسی بدانیم»، «اندیشه‌های انتقادی در مطالعات تلویزیونی»، «الگوهای شایستگی مشاغل کلیدی رسانه ملی»، «مقدمه‌ای بر انسان‌شناسی تصویری»، «درآمدی بر فلسفه ارتباطات» و... در این رویداد فرهنگی عرضه خواهد شد.

این عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی شاخص‌ترین کتاب این انتشارات در نمایشگاه بیست‌ و‌ هفتم را «اندیشه‌های انتقادی در مطالعات تلویزیونی» دانست و گفت: این کتاب توسط دکتر مهدی رحیمیان به فارسی برگردانده شده و از بعد انتقادی مطالعات تلویزیونی را بررسی کرده و پژوهش و نقد را به عنوان یک اهرم به کار می‌گیرد. همچنین در این اثر تلویزیون به عنوان یک عنصر پژوهشی در نظر گرفته  شده و به آن پرداخته می‌شود. 

گفتنی است کتاب «اندیشه‌های انتقادی در مطالعات تلویزیونی» در 234 صفحه و 11 فصل از سوی انتشارات دانشگاه صدا و سیما منتشر شده است.

انتهای پیام/و
برچسب ها:
آخرین اخبار