امروز : جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 8
۰۱:۳۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 77123
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 45
 به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر امروز با  8 صندلی خالی در ساعت 9 و 20 و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط اقبال ...

 به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر امروز با  8 صندلی خالی در ساعت 9 و 20 و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط اقبال شاکری آغاز شد.

فاطمه دانشور، عباس جدیدی ، تندگویان، احمد شجاع پوریان، ابوالفضل قناعتی، احمد حکیمی پور و محمد سالاری از جمله اعضاء بودند که در ادامه جلسه شورای شهر حاضر شدند.

در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران چند مهمان هم از شهرداری تهران حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به مجتبی عبداللهی، علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران، صلاحی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای تهران، سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و حمید رضا خوشزاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران حضور داشتند.

در ابتدا جلسه حجت الاسلام ناصحی در نطق پیش از دستور جلسه در پشت تربیون قرار گرفت و در خصوص آمادگی اعضاء شورای شهر برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 93 و نامگذاری امسال تحت عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی سخنانی را مطرح کرد.

 ‌متاسفانه در توزیع آرم‌ها و کارت‌های طرح ترافیک شاهد تبعیض هستیم.

 احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران در ادامه به دستور جلسه امروز شورا اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه امروز از اقای تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دعوت شده تا در خصوص نحوه صدور آرم طرح ترافیک به اعضاء گزارش بدهند.

وی با بیان اینکه‌متاسفانه در توزیع آرم‌ها و کارت‌های طرح ترافیک شاهد تبعیض هستیم، گفت: بنده در ابتدای صبح از چند نفر از خبرنگاران سؤال کردم که آیا طرح ترافیک دریافت کرده‌اند یا خیر که پاسخ اکثریت آنها خیر بود.

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: ما به سیاست‌های توزیع کارت‌ها و آرم‌های طرح ترافیک انتقاد داریم و باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان این پرسش که چرا برای تمامی خبرنگاران آرم طرح ترافیک صادر نشده است، گفت: ‌این تبعیض‌ها، پرسش‌هایی است که باید مسئولان حمل و نقل ترافیک شهر تهران به آن پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: باید سیاست‌های توزیع کارت‌ها و آرم طرح ترافیک به صورت کامل و شفاف بیان شود و این مطرح شود.

مسجدجامعی تاکید کرد: در خصوص توزیع کارت‌ها و آرم‌های طرح ترافیک چگونه تصمیم‌گیری می‌شود و نقش شورا در این زمینه چیست؟ که مسئولان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران باید پاسخ‌های خود را ارائه کنند.

 نحوه توزیع آرم‌های طرح ترافیک سال آینده اصلاح می‌شود

 پس از انتقادهای رئیس شورای شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی از نحوه صدور آرم طرح ترافیک مطرح کرد.

وی گفت: موضوع توزیع آرم‌های طرح ترافیک چند سالی است که در تهران دنبال می‌شود و در این خصوص اقدامات خوبی در خصوص نظارت‌ در توزیع آرم‌ها صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: در چند سال گذشته از فناوری‌های جدید برای صدور و توزیع آرم‌های طرح ترافیک استفاده شده است و در واقع عمده فعالیت‌های ما مبتنی بر فناوری بوده است.

تشکری هاشمی خاطرنشان کرد: روزی که در تهران کار را در خصوص صدور و توزیع آرم‌های طرح ترافیک شروع کردیم مراجعات به صورت حضوری بود و روزانه هزاران نفر برای ثبت‌نام به دفاتر مربوطه مراجعه می‌کردند و در واقع این موضوع نظارت را سخت می‌کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: در طی این سال‌ها تلاش شده است که کارها به صورت مکانیزه انجام گیرد و در واقع از ابتدای درخواست و در نهایت صدور مجوز تمامی کارها به صورت غیرحضوری و از طریق مکانیزم‌های به روز انجام می‌گیرد.

وی افزود: در گذشته روزانه تعداد قابل توجه‌ای از پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای کنترل خودروها در محدوده‌های طرح ترافیک مستقر می‌شدند که همین امر مشکلات زیادی را برای پلیس بوجود می آورد که در نهایت نظارت ما به صورت مکانیزم شد.

هاشمی تاکید کرد: در بیش از 106 معبر ورودی و خروجی طرح ترافیک و با استفاده از آخرین تکنولوژی ورود و خروج خودروها در محدوده طرح ترافیک کنترل می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در دو سال اخیر نگرش ما در محدوده طرح ترافیک از حجمی به صورت کیفی بوده است که در برنامه 5 ساله شهرداری نیز به این موضوع تاکید شده است، ضمن اینکه ما توجه ویژه‌ای را به محدوده‌های زیست محیطی شهر داریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: سابقه توزیع آرم‌های طرح ترافیک در کشور ما به شورای انقلاب برمی‌گردد که آن زمان این نهاد این مسئولیت را به عهده داشت و در همان زمان نیز کارت‌های مربوطه به گروه‌های خاص تعلق می‌گرفت.

وی افزود: در این 30 سال گذشته ما تجارب خوبی را در خصوص توزیع آرم‌های طرح ترافیک داشته‌ایم ضمن اینکه در سال‌های گذشته نیز آرم‌های طرح ترافیک به چند طبقه از جمله ارگان‌ها، ادارات و نهادها و سهمیه‌بگیران و همچنین به گروه دوم از جمله شهروندان و شرکت‌های خصوصی داده شده است.

وی افزود:‌معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تلاش کرده است کمترین مداخله را در خصوص سهمیه‌بگیران طرح ترافیک داشته باشد ضمن اینکه شهروندان عادی نیز می‌توانستند با مراجعه به سایت مربوطه اطلاعات عادی خود را ثبت کنند و معاونت حمل و نقل ترافیک نیز پس از ثبت اطلاعات آنها و بر اساس امتیازات موردنظر آرم طرح ترافیک را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی در خصوص امتیازات دریافت آرم طرح ترافیک گفت:‌محل سکونت افراد، شغل افراد، حساسیت شغلی و نوع شغل از جمله امتیازات مشخص شده در این زمینه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه جلسه با اشاره به انتقاد رئیس شورای شهر تهران در خصوص عدم طرح ترافیک به خبرنگاران و تبعیض بین این افراد، گفت: ما نیز این را قبول داریم ضمن اینکه ما بر اساس آمار کارت‌ها آرم‌های طرح ترافیک را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

وی گفت: مشکل در بعضی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به این گونه است که بجای اینکه آرم طرح ترافیک را در اختیار خبرنگار بگذارند، آن را در اختیار دبیر، مدیرمسئول و افراد ویژه قرار می‌دهند که ما نیز به این موضوع اعتراض داریم.

تشکری هاشمی تاکید کرد: در سال آینده ما طرحی را در خصوص نحوه توزیع آرم‌های طرح ترافیک مدنظر داریم که قطعا با اجرای این طرح این تبعیض‌ها از بین خواهد رفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ‌از 4 میلیون خودرو در تهران 100 هزار خودرو آرم طرح ترافیک دریافت می‌کنند که این آرم‌ها نیز به صورت روزانه و هفتگی است.

وی افزود: از 100 هزار آرم طرح ترافیک که در شهر تهران توزیع می‌شود حدود 10 الی 12 هزار آرم در اختیار آژانس‌ها - 10 هزار آرم در اختیار جانبازان، معلولان و خانواده معظم شهدا - 5 هزار آرم در اختیار خبرنگاران و مابقی آرم‌های طرح ترافیک در اختیار وزارتخانه‌ها، دستگاه قضایی و انتظامی و نهادهای دیگر قرار می‌گیرد.

پس از پایان صحبت‌های تشکری هاشمی ، برخی از اعضاء شورای شهر تهران نظران،پیشنهادات خود را در خصوص نحوه صدور آرم طرح ترافیک بیان کردند.

 کرایه‌ها دو ـ سه هفته دیرتر 25 درصد گران‌ می‌شود/ شورا به مصوبه خود پایبند می‌ماند

 در ادامه جلسه ،دینامالی گزارش کمیسیون عمران،حمل ونقل در خصوص زمان اجرایی شدن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران مطرح کرد.

پس از ارائه گزارش دنیامالی درباره زمان اجرایی شدن مصوبه شورای شهر در مورد افزایش نرخ کرایه‌ ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اعضای شورا نظرات موافق و مخالف خود را درباره تغییر زمان  اجرایی شدن ابراز داشتند.

در همین راستا مهدی چمران گفت: در سراسر کشور باید به طور همزمان برای افزایش نرخ کرایه‌ها اقدام شود. پیشنهاد وزارت کشور افزایش یکباره نرخ‌ها غیرمنطقی به نظر می‌رسد باید در این زمینه هماهنگی کامل با دولت درباره زمان و میزان افزایش نرخ صورت گیرد و تجدیدنظر در نرخ کرایه‌های پیشنهادی مصوبه ما نیز انجام شود و افزایش نرخ حامل‌های انرژی نیز دیده شود.

مرتضی طلایی گفت: در صورتی که بخواهیم افزایش نرخ ناشی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی را با افزایش نرخ ناشی از تورم سالانه بیفزاییم آیا شورا 50 درصد افزایش نرخ را می‌پذیرد؟ ما باید با همکاری دولت برای ما به ازای افزایش نرخ حامل‌های انرژی تسهیلاتی را برای قشر دارندگان تاکسی پیش‌بینی کنیم.

محسن سرخ‌گو گفت: با توجه به دوگانه سوز بودن 71.5 درصد از تاکسی‌های تهران و پیش‌بینی کمک‌ها به تاکسی‌داران در بودجه 93 در زمینه بیمه تکمیلی، برنامه سفر و ... و همچنین پیش‌بینی تبدیل تاکسی‌ها به تاکسی‌های هیبریدی در برنامه پنج ساله دوم شهرداری، افزایش 25 درصدی نرخ کرایه‌ها در مصوبه شورا پس از افزایش نرخ حامل‌های انرژی در اثر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیاز به افزایش مجدد ندارد.

علی صابری گفت: حداقل افزایش دستمزدهای در جامعه 18 درصد بوده که این پول در جامعه تزریق می‌شود و به مصالح گوناگون می‌رسد بنابراین رانندگان نمی‌توانند منتظر افزایش نرخ حامل‌های انرژی شوند بنابراین پیشنهاد می‌کنم ما مصوبه خودمان را محترم بشماریم.

احمد دنیامالی گفت: هر روز 4 میلیون شهروند از شبکه تاکسیرانی استفاده می‌کنند در حال حاضر قیمت CNG بسیار پایین است و حتی پس از افزایش نرخ حامل‌های انرژی قیمت آن قابل قیاس با بنزین نیست همچنین بیش از 50 هزار دستگاه از 78 هزار خودروی فعال در ناوگان تاکسیرانی دوگانه‌سوز هستند.

اگر قرار باشد ما بر اساس نُرم سالهای گذشته عمل کنیم باید حداکثر 15 درصد افزایش نرخ داشته باشیم اما علت افزایش 25 درصدی کرایه‌ها در مصوبه شورا همین پیش‌بینی افزایش نرخ حامل‌های انرژی و افزایش یکباره قیمت‌ها بود.

وی ادامه داد: اساساً افزایش سالانه آن هم با نرخ 25 درصد در تهران به خودی خود باید حذف کرد چه برسد به افزایش دوباره در یک سال. بنابراین هیچ اشکالی ندارد که ما با یک تأخیر دو، سه هفته‌ای در اجرای مصوبه خود خودمان را با دولت که به موضوع در سطح کلان می‌نگرد و قصد کمک به حمل‌ونقل عمومی را دارد هماهنگ کنیم و تعامل با دولت را محترم بشماریم.

در پایان احمد مسجد جامعی رئیس شورا نیز این گزارش را چنین جمع‌بندی کرد که شورا به مصوبه خود پایبند می‌ماند و افزایش نرخ را از 25 درصد فراتر نمی‌برد تنها نسبت به زمان اعلام شده در مصوبه -  اول اردیبهشت - دو، سه هفته تأخیر را لحاظ می‌کند تا نظر دولت را نیز تأمین کرده باشد.

به گزارش فارس جلسه امروز شورای شهر تهران با حواشی نیز همراه بود که در جلسه امروز دو عضو شورای شهر از خجالت هم در آمدند!

دبیر: دولت عوض شد بگذار ما هم حرف بزنیم!/ پیرهادی: کنایه به دولت‌های گذشته در شأن شورا نیست

دعوای امروز رؤسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران را به حاشیه کشاند.

 در جلسه علنی امروز شورا پس از تذکر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به روسای کمیسیون ها مبنی بر تسریع در بررسی بودجه شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری برای تصویب در صحن علنی شورا، رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از ندادن اطلاعات لازم درباره شرکت ها انتقاد کرد و این موضوع را دلیل تاخیر در بررسی بودجه دانست.

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به سیاست جدید شورای چهارم مبنی بر تقسیم کار بودجه در کمیسیون های مختلف، از روسای کمیسیون ها درخواست کرد بودجه شرکت ها و سازمان ها را هر چه سریعتر بررسی کنند تا این بودجه برای تصویب به صحن علنی بیاید.

اما این تذکر با واکنش حافظی روبه رو شد. وی گفت: بودجه شرکت ها به دلیل ندادن اطلاعات توسط شهرداری درباره این شرکت ها قابل بررسی نیست.

دبیر در پاسخ به وی اظهار داشت: شهرداری وظیفه دارد هر اطلاعاتی که شما نیاز دارید، به شما بدهد. مگر شهرداری می تواند اطلاعات ندهد؟ مگر اینکه شما نتوانید بگیرید.

وی ادامه داد: کاش در شورای سوم بودی می گذاشتندت گوشه دیوار می گفتند بیا رای بده! بابا دولت عوض شد بگذار ما هم حرف بزنیم! تو می خواهی در همه حوزه ها ورود کنی و در همه حوزه ها هم متخصص هستی! همه این شرکت ها به شما مربوط نیست. حالا برو ورود کن!

حافظی در پاسخ گفت: این حق شورا است که در همه بخش ها وارد شود و شما نمی توانید برای کسی تعیین تکلیف کنید.

دبیر با اشاره به اینکه هر کمیسیونی باید بودجه مربوط به سازمان و یا شرکت مربوط به همان کمیسیون را بررسی کند گفت: در حوزه سازمان عمران باید نظر کمیسیون عمران بررسی شود و یا کمیسیون فرهنگی باید درباره بودجه سازمان فرهنگی هنری نظر بدهد. شما به عنوان عضو شورا می توانید اعتراض کنید، اما من به عنوان مسئول کمیسیون برنامه و بودجه در حوزه تخصصی نظر کمیسیون تخصصی را ملاک قرار می دهم.

وی افزود: شما باید دستگیر باشید نه مچ گیر. خدا دست گیر است، مچ گیر نیست. تو هشت سال مچ گیری کردی، کافی است. خسته ام کردی. دو تا بزرگتر هم نمی آیند اوضاع را جمع کنند. آقای چمران، آقای مسجدجامعی، دخالت کنید. این روحیه بدی است که هی می گویی به من اطلاعات نمی دهند. فکر می کنی من اطلاعات را جایی قایم کرده ام؟!

دبیر اضافه کرد: من نمی دانم با آقای حافظی چکار کنم. دیگر با ایشان باید این طوری باشم. این اتمام حجت بود. دیگر هر کاری می خواهی بکن. من با امثال روحیه شما حتما برخورد می کنم. کسانی که به شما خط می دهند هم حواسشان باشد. من سیاسی نیستم و رو بازی می کنم. اما 2 نفری که در کمیسیون دارند این کار را می کنند، مراقب باشند.

در ادامه رحمت الله حافظی درخواست وقت برای پاسخگویی کرد که احمد مسجدجامعی رئیس شورا گفت: حق شما برای پاسخ محفوظ است. اما ما تلاش داریم همه دستگاه ها را حول محور شورا جمع کنیم تا مشکلات را کم کنیم و شهر بهتر و آرامتری داشته باشیم. خواهشمندم اول در جمع خود ادبیات مناسب گفتگو را تقویت کنیم و به جایگاه ها احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: هر عضو شورا به عنوان نماینده مردم محترم است و می تواند درباره هر موضوع مربوط به شهرداری سوال کند و نظر بدهد و این جایگاه برایش محفوظ است. ادبیات شورای چهارم با پرسشگری همراه است و نباید آن را با شوراهای قبل مقایسه کنیم. زیرا پرسشگری به نفع مردم است.

مسجدجامعی تاکید کرد: ما باید اول در جمع خودمان فضای صمیمانه را رعایت کنیم. در عین حال باید بحث های کارشناسی را در کمیسیون ها مطرح کنیم و اگر اطلاعات ناقص است یا به موقع به دستمان نمی رسد، با همکاری با یکدیگر اطلاعات را در جلسات دیگر دریافت کنیم و کار را پیش ببریم.

محسن پیرهادی نیز در اعتراض به سخنان دبیر گفت: بعضا در صحن شورا به افرادی کنایه زده می شود که در جلسه حضور ندارند و گاهی این موضوع دامن دولت های قبل را هم می گیرد. حتی گاهی تهمت هایی زده می شود که در شان شورا نیست و من نسبت به آن اعتراض دارم.

وی ادامه داد: همه دولت های گذشته منتخبان مردم بوده اند. دولت گذشته نیز 24 میلیون رای داشت و امروز نمایندگان آن در صحن شورا نیستند که بتوانند از خود دفاع کنند. بنابراین این رویه باید اصلاح شود و از رای مردم دفاع شود.

به گزارش فارس پس از اینکه صحن شورای شهر دقایقی با حواشی همراه بود، پس از صحبت‌های مسجد جامعی و صلوت‌های پی در پی مجددا، آرامش به صحن شورا برگشت و اعضاء موضوع بعدی جلسه امروز را در دستور کار خود قرار دادند.

  100 درصد فضای سبز شهر تهران از آب غیر شرب تأمین می‌شود

  علی‌محمد مختاری در ادامه پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران و در خصوص بررسی لایحه «طرح جامع آب خام شهر تهران» اظهار داشت: در سال 1365 بیش از 96 درصد از فضای سبز تهران از آب شرب تأمین می‌شد که در حال حاضر 100درصد فضای سبز شهر تهران از آب غیر شرب تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: آب فضای سبز شهر تهران از قنات و چاه‌ها تأمین می‌شود، ضمن اینکه در حال حاضر 155 قنات فعال در شهر تهران وجود دارد.

مختاری گفت: 437 چاه نیز توسط شهرداری تهران زده شده است در واقع با استفاده از قنوات و چاه‌ها آب فضای سبز شهر تهران تأمین می‌شود.

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران ادامه داد: یکی از مصوبات شورای سوم، ساماندهی قنوات شهر تهران بود که این موضوع در دستور کار قرار گرفت به طوری که در فواصل مختلف، گزارش آن به کمیسیون‌های مربوطه از جمله کمیته محیط‌زیست و کمیته سلامت داده شده است.

مختاری تأکید کرد: 500 قنات در شهر تهران وجود دارد که از این تعداد 150 قنات فعال و 150 قنات نیز به صورت متروکه است که در حال حاضر از این تعداد 60 قنات در دست ساماندهی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران تأکید کرد: بیش از 36 هزار هکتار کمربند سبز پیرامونی شهر تهران و 12 هزار و 500 هکتار فضای سبز در درون شهر تهران درنظر گرفته شده است که خوشبختانه سرانه فضای سبز تهران در حال حاضر به استانداردهای بین‌المللی رسیده است.

در ادامه جلسه و به دلیل کمبود وقت، بررسی لایحه طرح جامع آب شهر تهران به جلسه بعدی موکول شد. 

 طلایی:پارسال 11 نفر در تصادفات خطوط BRT کشته شدند

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران نیز با انتقاد از برخی از رسانه‌ها در اعلام آمارهای تصادفات در تهران اظهار داشت: باید آمارهای درست داده شود و در این زمینه باید دقت کرد. اعلام شد

وی گفت: تصادفات خسارتی در خطوط تندرو در سال 89، 30 هزار و 247 فقره بوده و‌ در سال 92 این رقم به 12 هزار و 708 فقره کاهش یافت.

طلایی با اشاره به اینکه در مورد تصادفات جرحی نیز در سال 89 خطوط تندرو 255 فقره تصادف داشته‌اند که به 90 فقره در سال 92 کاهش یافت و تصادفات فوتی نیز از 18 مورد به 11 مورد کاهش یافت.

 شاکری: دعوت از نمایندگان ادوار شورای شهر در صحن شورا منطقی نیست

در پایان جلسه امروز هم مجتبی شاکری در تذکری درباره دعوت از نمایندگان ادوار شورای شهر در صحن علنی گفت: این کار به صلاح نیست و ما نباید خطایی را که نمایندگان مجلس کردند را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: کاری را که نمایندگان مجلس انجام دادند و نمایندگان ادوار مجلس را دعوت کردند مورد مزمت رهبری قرار گرفت.

 شاکری تأکید کرد: این کار هزینه‌های زیادی را برای شورا خواهد داشت و این در حالی است که هم اکنون شورای چهارم با مدیریت خوب آقای مسجد جامعی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دعوت از نمایندگان ادوار گذشته شورا برخی از گفته‌ها و ناگفته‌ها را مطرح خواهند کرد گفت: ما نباید خطایی را که مجلس شورای اسلامی در دعوت از نمایندگان ادوار داشت را انجام دهیم ضمن اینکه شورای اول شهر با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

 به گزارش فارس، پس از اظهارات شاکری، احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: دعوت از نمایندگان ادوار گذشته در شورا یک دعوت برای صرف ناهار بود و با این حال این موضوع در هیأت رئیسه پیگیری خواهد شد.
 انتهای پیام/
 
   
 
   
برچسب ها:
آخرین اخبار