امروز : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 6
۰۴:۲۳
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 77271
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۴۵
تعداد بازدید: 30
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، امیر لـله گانی با بیان اینکه در طول اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ارزیابی عملکرد ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، امیر لـله گانی با بیان اینکه در طول اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ارزیابی عملکرد پایگاه‌ها، شعب و استان‌ها به چند روش انجام شده، اظهار داشت: برای ارزیابی این طرح از سامانه پیامکی سازمان، بازرسان نامحسوس و محسوس، بازدیدهای مسئولان و فرم‌های ارزشیابی و نظرسنجی استفاده شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تغییر رویکرد سازمان در اجرای طرح مسافران نوروزی، نحوه ارزیابی عملکرد استان‌ها نیز تغییر یافته است و خدمات ارائه شده به صورت جامع ارزیابی می‌شود که پس از پایان ارزیابی، پایگاه‌ها و استان‌های برتر در طرح معرفی و از آنها قدردانی می‌شود.

معاون امور جوانان و دانشجویی سازمان جوانان با تاکید بر اینکه هدف از ارزشیابی فعالیت‌های انجام شده در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ارتقا کیفیت خدمات و ارائه خدمت بر اساس استانداردهای لازم است، افزود: هدف از ارزیابی طرح مسافران نوروزی ایرادگیری نیست، بلکه فرصتی برای شناخت بهتر کاستی‌ها و تلاش برای ارائه بهترین خدمات ممکن در سال‌های آتی به مسافران نوروزی است.

وی افزود: برای بهره مندی از نظرات مسافران نوروزی مراجعه کننده به پایگاه ها، پرسشنامه‌هایی مفید و مختصر تهیه شده بود تا مسافران بتوانند در حداقل زمان ممکن، بازخورد خدمات ارائه شده را دهند.

لـله گانی افزود: فرم‌هایی نیز برای اعضای داوطلب حاضر در پست‌های جاده‌ای در طرح تهیه و تدوین شد تا آنها نیز بتوانند راجع به کیفیت خدماتی که ارایه می دهند، نظر و گزارش دهند.

وی بخش سوم در جامعیت نظارت را ارزیابی نامحسوس طرح خواند و گفت: بر این اساس علاوه بر ارزیابان محسوس، از ارزیابان نامحسوس نیز استفاده شد.

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در همین راستا در هر استان افرادی انتخاب شدند و بدون اطلاع شعب و حتی جمعیت‌های استانی، در پایگاه‌ها حضور یافتند و در قالب مسافر، خدمات را ارزیابی کردند.

لـله گانی استفاده از سامانه پیامکی سازمان جوانان هلال احمر را از دیگر روش‌های ارزیابی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خواند و گفت: تمامی مسافرین در سراسر کشور با ارسال پیامک و ارائه کد هر پایگاه، در مورد خدماتی که در آن پایگاه ارائه می‌شد نظرات خود را منتقل نمودند که در همین راستا در مدت اجرای طرح، پیامک‌های بسیاری از سوی مسافران نوروزی و مراجعین به پایگاه‌ها دریافت شد.

وی اظهار داشت: ارزیابی نهایی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بر اساس روش ارزیابی پیامدی است و صرفا به آمار و ارقام توجه نمی‌شود بلکه میزان تاثیر اقلام آموزشی و خدمات در تغییر نگرش و دانش مسافران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار