امروز : سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 January 24
۱۶:۵۱
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 79228
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: 80
به گزارش فارس به نقل از وال استریت، این شرکت که اطلاعات شخصی متنوعی را از کاربرانش جمع آوری کرده قصد دارد تبلیغاتی را بر مبنای علائق و سلائق این ...

به گزارش فارس به نقل از وال استریت، این شرکت که اطلاعات شخصی متنوعی را از کاربرانش جمع آوری کرده قصد دارد تبلیغاتی را بر مبنای علائق و سلائق این افراد به نمایش درآورد تا بتواند هر چه بیشتر توجه آنها را به خود جلب کند.

این اقدام فیس‌بوک اگر چه به ضرر کاربرانی است که باید منتظر بمباران تبلیغاتی خود باشند، اما به نفع شرکت‌های تبلیغاتی و تجاری است که می توانند با دقت بیشتری اهداف تبلیغاتی خود را انتخاب کنند.

شرکت های تجاری، خرده فروشی و دیگر صاحبان مشاغل می‌توانند از این طریق آگهی های خود را در برنامه های همراه و بازی های ویدیویی نیز بگنجانند. این تبلیغات بیشتر افرادی را در فیس بوک هدف قرار می‌دهد که با هویت واقعی و اسم و مشخصات کامل در حال فعالیت هستند.

اگر چه شرکت های اینترنتی زیادی خدمات مشابهی را ارائه می دهند، اما باید توجه داشت که موقعیت فیس‌بوک در این زمینه بسیار مطلوب است. زیرا این شرکت بیش از یک میلیارد کاربر دارد که اطلاعات زیادی را در مورد خود به اشتراک گذارده‌اند که از سن و جنسیت و تحصیلات تا محل زندگی و علائق آنها را شامل می‌شود.

در صورت موفقیت این طرح درآمد فیس بوک رشد چشمگیری می یابد و رابطه مستحکمی میان این شرکت و آگهی دهندگان برقرار می شود.
انتهای پیام/آ
برچسب ها:
آخرین اخبار