امروز : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 5
۰۷:۲۴
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 79487
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 26
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، این کتاب برای همه طبقات اجتماعی اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، ...

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، این کتاب برای همه طبقات اجتماعی اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالی تحصیلی و شاغلان روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنماهای بسیار ارزشمندی جهت ایجاد پیوندی محکم بین مؤسسات دولتی و مردم ارائه می‌کند.

کتاب «روابط عمومی دولتی» در دو بخش و هشت فصل تدوین شده است. این کتاب بر حرفه روابط عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران متمرکز است. عوامل موثر در رشد آن و عناصر تشکیل دهنده‌اش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط عمومی در دولت می‌شود، درنظرگرفته می‌شود.

در وضعیت اضطراری امروز وضعیت امروز اهمیت روابط عمومی بین‌المللی مؤثر را نمی‌توان دست کم گرفت و تولد دولت یازدهم قطعاً بُعد جدیدی به رشد روابط عمومی دولتی خواهد افزود. روابط عمومی دولتی که از قبل به تأیید و تکذیب و امور بدیعی غیرضرور مشغول بود اینک می‌بایست هم خود را بر توزیع کامل سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به طور کامل برانگیختن روابط و افکار عمومی بپردازد.

این کتاب با سبک صریح و صادقانه و ارائه  راهنماهای کاربردی و علمی ضمن ارائه تصویری نسبتاً کامل از تاریخ روابط عمومی کشور به بررسی ساختارهای روابط عمومی در دوره‌های مختلف و برداشت و درک شاغلان روابط عمومی از روابط عمومی دولت کمک می‌کند و روابط کاربردی مهمی برای بهبود تفاهم بین سازمان‌های دولتی و مردم فراهم می‌آورد.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

رابطه با آغاز روابط عمومی در ایران نظریات متعددی ذکر شده است مبدأ تاریخ معاصر ایران را گروهی آغازین سالهای حکومت قاجار و شماری از دولت صفوی می‌دانند اگر نظر گروه اول را بپذیریم در پیشینه تأسیس وزارت در دوران فتحعلی شاه قاجار باز می‌گردد...ریشه‌های تأسیس روابط عمومی به مفهوم امروزی را باید پس از شهریور 1320 جستجو کرد البته پیش از آن سازمان پرورش افکار نیز تأسیس شده بود اما پایه‌های روابط عمومی اوایل تبلیغات، انتشارات و اطلاعات یا نامه‌های دیگری چون روابط یا استخبارات است و اداره‌هایی با این نام شکل دهنده پایه‌های تشکیل روابط عمومی به مفهوم امروزی‌اند.
 
کتاب «روابط عمومی دولتی» تألیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محمد حمدان بن حاجی عدنان و چاپ اول آن در زمستان 1393 توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در 424 صفحه و قیمت: 25 هزار تومان عرضه شده است.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار