امروز : سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 30
۰۶:۴۴
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 91696
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 84
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از اداره ‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوذر ابراهیمی ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از اداره ‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس این سازمان در نشست مبلغان اعزامی برای انجام امور تبلیغی در جمع ایرانیان خارج از کشور در ماه مبارک رمضانی خطاب به مبلغین اعزامی گفت: بدانید که ایرانیان در خارج از کشور نیازمند سخنرانی‌های تبلیغی شما هستند.
 



وی در ادامه افزود: کسانی که در خارج از کشور هستند و خود ماه مبارک رمضان، آنها را آماده‌ شنیدن سخنان مبلغ کرده است، تنها انتظار موعظه دارند و به دنبال مطالب سنگین علمی و فلسفی نیستند. بهتر است فضای تبلیغ را خودمان نیز ایجاد کنیم و به دنبال راه‌ها و خلاقیت‌های جدید برای جذب مخاطب باشیم.

همچنین حجت‌الاسلام سادات‌کیایی، رئیس مرکز بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنانی اظهار کرد: مخاطبان ایرانی شما در تمام دنیا باید احساس کند که سخنران تنها انگیزه‌ی دینی دارد و با خلوص نیت، مطالب را بیان می‌کند.

سادات‌کیایی همچنین بر استمرار ارتباط‌گیری بین روحانی و مخاطب تأکید کرد و گفت: ارتباط‌های خودتان با ایرانیان خارج از کشور را محدود به یکی دو ساعت سخنرانی نکنید و و آن را افزایش دهید.
 



رئیس مرکز بین‌المللی تبلیغ، منبر را یک رسانه سنتی و مهم برشمرد و گفت: جذب و گیرایی که منبر دارد روش‌های رسانه‌ای دیگر کمتر دارند. در منبر ارتباط دو سویه و رودرو برقرار می‌شود اما در فضاهای مجازی و سایر رسانه‌ها این گونه نیست. 
 
انتهای پیام/ک
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها