امروز : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 6
۲۰:۳۶
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 92275
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۲
تعداد بازدید: 6
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نبی رحیمی از افزایش میزان رضایتم4ندی مشمولان و خانواده های آنان از عملکرد کلی سازمان ...

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نبی رحیمی از افزایش میزان رضایتم4ندی مشمولان و خانواده های آنان از عملکرد کلی سازمان وظیفه عمومی و رویکرد جدید سازمان ( الکترونیکی کردن ثبت تمامی درخواست ها و پاسخ ها ) نسبت به سنوات گذشته خبر داد و گفت: پیام های واصله از دفتر نظارت همگانی 197 ، نشان دهنده ارزیابی مثبت مردم از عملکرد سازمان وظیفه عمومی ناجا در سال گذشته است.

وی افزود: الکترونیکی شدن خدمات سازمان وظیفه عمومی و ضرورت انجام نظارت های سیستمی مستمر، در سال گذشته توانسته تأثیر به سزایی در صیانت از کارکنان و عملکرد مجموعه سازمان داشته باشد.

رئیس بازرسی سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: با هوشمندسازی کارت های معافیت و پایان خدمت و سامانه ای شدن اطلاعات مشمولان و سربازان، تاکنون حتی یک مورد کارت هوشمند جعلی کشف نشده است.

سرهنگ رحیمی یادآور شد: با تلاش های فنی و هدفمند کارشناسان بازرسی این سازمان که در جریان نظارت های سیستمی از سامانه اطلاعاتی وظیفه عمومی انجام می شود، جاعلان کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی شناسایی و برخورد قضایی لازم با آنها صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از تقاضاهای مردمی به مراکز 197 در تهران و استان ها مربوط به تأخیر و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت است، اعلام کرد: این موضوع برای تسهیل و تسریع درخواست های مشمولان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) قابل ثبت و پیگیری می باشد و ضرورتی برای مراجعه حضوری به سازمان  یا رده وظیفه عمومی در استان ها و حتی دفتر نظارت همگانی 197 نیست.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار