امروز : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 10
۱۶:۵۴
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 94380
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 22
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمد مهدی انجم شعاع معاون امور اسناد ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمد مهدی انجم شعاع معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، اختلال در سیستم دستگاه‌های کارتخوان (POS) در دفاتر اسناد رسمی از سوی بانک ملی و ارائه سرویس‌های ناقص را باعث ایجاد نارضایتی و مشکلات فراوان برای مردم اعلام کرد.

وی افزود: اختلال در سیستم دستگاه‌های پرداخت الکترونیکی (pos) بانک ملی در دفاتر اسناد رسمی که در چند روز گذشته به دلیل سهل‌انگاری بانک ملی و شرکت سامان به وجود آمده بود متأسفانه باعث بوجود آمدن مشکلات فراوانی به ویژه در امر تنظیم سند برای مردم و اخلال در انجام تکالیف قانونی سازمان و ارائه خدمات به متقاضیان شد.

انجم شعاع با اشاره به ضعف سیستم‌های بانک ملی و عدم به روز بودن آن‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب الکترونیکی اظهار داشت: مسئولین این بانک ضمن پذیرش مشکلات به وجود آمده اعلامکردند که اختلالات موجود در دستگاه‌های (pos) خیلی سریع مرتفع خواهد شد که متأسفانه این امر در زمان مورد نظر و به موقع اتفاق نیفتاد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تأکید بر استقرار 7 هزار و 500 دستگاه پرداخت الکترونیک تحت سامانه ای در دفاتر اسناد رسمی و پرداخت‌های حقوق دولتی در دفاتر اسناد رسمی به طریق الکترونیکی در پی اصلاح فرآیندها از سوی این سازمان اظهار داشت: سالانه نزدیک به 20 میلیون تراکنش از طریق دستگاه‌های کارتخوان انجام می‌پذیرد که در این روند حدود 2 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز می‌شود که متأسفانه علیرغم این درآمد، با ارائه سرویس‌های ناقص و قطعی سیستم‌ها از سوی بانک ملی مواجه هستیم.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار