امروز : شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 January 21
۱۲:۱۳
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 95054
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۳
تعداد بازدید: 10
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از «منانشر»، زهرا شاگردی، مولف کتاب سالنامه فرزندپروی مثبت با اشاره به اینکه تبلیغات ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از «منانشر»، زهرا شاگردی، مولف کتاب سالنامه فرزندپروی مثبت با اشاره به اینکه تبلیغات تلویزیونی باعث افزایش چشم‌گیر فروش این اثر به‌ویژه در شهرستان‌ها شده است، گفت: این آگهی فقط 35 بار از شبکه‌های دو، چهار، پویا و تماشا پخش شد؛ ولی به دنبال آن تماس‌های متعددی با انتشارات گرفته شد که نتیجه‌اش بیش از 1000 سفارش بود.

وی افزود: کتاب واقعا به لحاظ مادی آنقدر سود ندارد که که ناشر بتواند هزینه‌های تبلیفات تلویزیونی را هم بپردازد. بنابراین رسانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این حوزه به کمک ناشران بیایند و مثل مجمع ناشران برای راستای حقق مطالبات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی مدون داشته باشند. در حال حاضر پخش این آگهی‌ها به صورت رایگان صورت می‌گیرد که صد در صد به نفع ناشر است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

شاگردی تصریح کرد: تجربه پخش این آگهی آنقدر خوب بود که اگر زمینه فراهم باشد قطعا برای تهیه تیزر سایر آثارمان هم اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است فراهم آمدن آگهی تبلیغاتی کتاب از رسانه ملی به کوشش مجمع ناشران انقلاب اسلامی و موسسه رسانه‌ای شیرازه از سال گذشته و در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این حوزه رقم خورد.

انتهای پیام/و
برچسب ها:
آخرین اخبار