امروز : پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - 2017 June 22
۱۶:۵۱
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 96636
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۱۸
تعداد بازدید: 44
رضا رمضانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قروه، اظهار داشت: در سه ماه نخست سال‌جاری با افزایش 100 درصدی کشف انواع مخدر در این شهرستان ...

رضا رمضانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قروه، اظهار داشت: در سه ماه نخست سال‌جاری با افزایش 100 درصدی کشف انواع مخدر در این شهرستان مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به کاهش 32 درصدی آمار جرائم خشن در این شهرستان در مدت یاد شده، تصریح کرد: سرقت بیشترین میزان جرائم خشن را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از ماموریت‌های تاثیرگذار در زمینه احساس امنیت، کارآمدی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 است، این مرکز در سال‌جاری پاسخگوی بیش از 13 هزار مورد تماس تلفنی شهروندان بوده است.

رمضانی به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح چهار نقطه آلوده شهرستان از وجود معتادین و قاچاقچیان پاکسازی شد.

به گفته رمضانی، این میزان تماس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 102 درصد افزایش نشان می‌دهد که حاکی از رشد اعتماد و اطمینان مردم به عملکرد نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه بخش راهنمایی و پاسخگویی به شهروندان سال گذشته فعال نبوده است، اضافه کرد: این بخش در سال‌جاری توانسته راهنمایی لازم را درباره خدمات پلیسی و انتظامی و حوزه‌های اجتماعی به شهروندان ارائه دهد.

وی تأکید کرد: شماره تماس 197 در هر ساعت از شبانه‌روز، صندوق پستی و صندوق انتقادات و پیشنهادات نصب شده در یگان‌های انتظامی آماده دریافت نظرات مردم شهرستان است.

وی عنوان کرد: شهروندانی که مایل باشند، می‌توانند به صورت حضوری گزارش‌های خود را با بازرسی شهرستان واقع در خیابان شریعتی، کوچه شهید آیینی در میان بگذارند.

رمضانی با اشاره به سیستم نظارت همگانی، گفت: هر پیامی که دریافت می‌شود، نهایتاً تا 24 ساعت مورد بررسی قرار گرفته و به یگان‌های مرتبط با پیام، انتقال داده می‌شود.

فرمانده انتظامی منطقه قروه ادامه داد: پیام‌های که ماهیت تقدیر، تشکر و انتقاد دارد به مدیران ارشد استان ارسال و پیام‌های که حاوی مضامین شکایتی هستند به بازرسی‌های مربوط ارسال می‌شود تا در حداقل زمان ممکن به مشکلات مردم رسیدگی شود.

وی با اشاره به دسته‌بندی پیام‌ها گفت: پیام‌ها به سه دسته آنی، فوری و عادی تقسیم می‌شود که پیام‌های آنی از چند ساعت تا حداکثر هفت روز پیام‌های فوری نهایتاً تا 20 روز و پیام‌های عادی نهایتاً تا 30 روز مورد مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رمضانی ادامه داد: جذب مشارکت مردمی، ایجاد اعتماد عمومی و بسترسازی برای تصمیم‌گیری مناسب مسئولان از مهم‌ترین اهداف پلیس نظارت همگانی است.

فرمانده انتظامی منطقه قروه، سامانه 197 را تکیه‌گاه مطمئن برای مشارکت در تحقق امنیت پایدار دانست و اظهار کرد: افزایش تماس مردم با این سامانه، نشانگر مسئولیت‌پذیری و اهمیت مردم نسبت به وضعیت امنیت در شهرستان است.

وی مشارکت مردم با پلیس را عامل پیش‌برنده امور انتظامی در این شهرستان اعلام و از مردم قدرشناس این شهرستان تقدیر کرد.

رمضانی با اشاره اینکه هدف اصلی همه نیروهای نظامی و انتظامی حفاظت از ارزش‌هایی است که در سایه خون شهدا به دست آمده است، تصریح کرد: حافظان این ارزش‌ها خود نیز باید ارزشی و پاک باشند که این مهم در نیروهای مسلح ایران اسلامی به خوبی مشهود است.

وی ناجا را مهم‌ترین نهاد پیوند مردم با حاکمیت دانست و افزود: در کنار تجهیز به علم و فناوری روز پلیس دنیا، رشد بعد معنوی و رفتاری کارکنان در اولویت این نیروست.

رمضانی اظهار کرد: رویکرد مردم‌محور و جامعه‌محور ناجا، پلیس را بر آن داشته است تا برای رساندن خیر و برکت به مردم در ماموریت‌های خود آموزه‌های دینی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی در قروه تمامی تلاش و کوشش خود را برای حفظ و برقراری نظم و امنیت به کار گرفته است، تصریح کرد: برقراری همه‌جانبه نظم و امنیت و کوتاه کردن شر اشرار از جامعه با قوت تمام تداوم دارد.
انتهای پیام/79009/غ40
برچسب ها:
آخرین اخبار