امروز : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 7
۰۱:۰۱
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 97311
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 21
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: سامانه تلفن گویا ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: سامانه تلفن گویا به شماره 096480، سامانه پیامک به شماره 110206010 و پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی درسایت پلیس به نشانی http://www.vazifeh.police.ir سه منبع شاخص در ارائه آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرآیندهای اجرایی آن هستند که مشمولین و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان و اتلاف وقت، از خدمات فوق بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به بخش مشاوره خدمت وظیفه عمومی، سئوالات خود را مطرح و پس از اخذ کد رهگیری، پاسخ لازم را در روزهای آتی رویت کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: یکی دیگر از سامانه‌های اطلاع رسانی که در راستای کاهش مراجعات حضوری به سازمان وظیفه عمومی و افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات راه اندازی شده، سامانه پیامک به شماره 110206010 است، مشمولان می‌توانند با ارسال علامت سئوال (؟) و در مراحل بعدی ارسال کدملی و کد سخا به این سامانه از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: برای بهره‌مندی از این خدمات، دارا بودن کد سخا الزامی است و مشمولان می‌توانند برای دریافت این کد به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10) مراجعه کنند.

سردار کریمی در خصوص سامانه شبانه روزی تلفن گویا به شماره 096480 گفت: مشمولان در صورت برقراری ارتباط با سامانه تلفن گویا و انتخاب گزینه مورد نظر و وارد کردن کدملی و کد سخا می‌توانند از آخرین قوانین و مقررات وظیفه عمومی و آخرین وضعیت خدمتی خود مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر ارائه خدمات غیر حضوری سازمان وظیفه عمومی ناجا منجر به کاهش مراجعات حضوری مشمولان و خانواده های آنان به این سازمان شده که افزایش رضایت مردم را در پی داشته است.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار