امروز : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - 2017 June 27
۰۵:۰۰
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 97442
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 41
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، از هفته­ گذشته معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌ها که از کارشناسان و مدیران با سابقه­ی کشور ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، از هفته­ گذشته معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌ها که از کارشناسان و مدیران با سابقه­ی کشور است فعالیّت خود را در نهاد آغاز کرده و در صدد اصلاح امور اداری، استخدامی و مالی نهاد است. البته ایشان مطالعه و بررسی درباره­ی مسائل نهاد را از دو هفته قبل از صدور حکم در دستور کار خود قرار داده بودند.

علیرضا مختارپور درباره انجام امور اداری و استخدامی و موارد صورت گرفته اینگونه گزارش داده است؛

1- کمیته طرح طبقه­ بندی مشاغل نهاد به ریاست معاون امور اداری و مالی نهاد کار خود را آغاز کرد. این کمیته طیّ جلسات مستمر به پرونده تمامی کتابداران و همکاران رسیدگی و ظرف یک ماه صدور احکام جدید و همچنین اصلاح احکام قبلی که دارای اشکالاتی بودند را انجام خواهد داد.

تاکنون پرونده 420 تن از کتابداران و همکاران که از اواخر سال 1392 بدون تعیین تکلیف مانده بود در اختیار این کمیته قرار گرفته است.

لذا کتابداران و همکارانی که تاکنون درخواست آنها برای ارتقاء رتبه­ی اداری مورد تقاضا و بررسی قرار نگرفته می­توانند از طریق استان مربوطه تقاضای خود را به اداره­ی کل امور اداری نهاد ارسال کنند. فعالیّت این کمیته مستمر است و به تدریج همه­ی پرونده­ها مورد بررسی قرار می­گیرد.

2- پیش نویس قرارداد تمامی کتابداران عزیز روستایی تهیه و برای امضاء به استان مربوطه ارسال شد. این قرارداد برای 9 ماه از ابتدای تیرماه تا آخر سال جاری است. همچنین حقوق سه ماهه­ی اول سال جاری نیز به ادارات استانها پرداخت شده تا به حساب کتابداران واریز گردد.

3- در خصوص اهداء جوایز و لوح تقدیر به فرزندان کتابداران و همکاران عزیزی که در سطوح مختلف تحصیلی حائز رتبه­های ممتاز شده­اند نیز بزودی و پس از جمع­آوری اطّلاعات اقدام خواهد شد.

4- همچنین معوّقات سه ماهه­ی آخر سال 1392 نیز مورد بررسی قرار گرفت و از ماه آینده به ترتیب بر اساس حجم مبالغ هر استان حداکثر ظرف شش ماه پرداخت خواهد شد.

5- دستور پرداخت معوقات سال 1392 مربوط به رابطین فرهنگی نیز صادر شد و به زودی به این عزیزان پرداخت می­گردد.

علاوه بر برنامه­های فوق و به منظور تهیّه­ی مقدمات لازم برای اجرای آیین­نامه­ی استخدامی که اینک در دست بررسی و بازنگری می­باشد و تعیین تکلیف کتابداران و همکاران که واجد شرایط رسمی شدن می­باشند و برای انجام دیگر امور رفاهی، جمع­آوری اطّلاعات کتابداران و همکاران ضروری است لذا سامانه­ای برای جمع­آوری اطّلاعات در پایگاه اطّلاع رسانی نهاد پیش بینی شده که از روز یکشنبه 22/4/93 آماده­ی دریافت اطّلاعات تمامی کتابداران و همکاران عزیز است. لذا تقاضا دارم در فرصت یک هفته­ای که برای این کار در نظر گرفته شده نسبت به ورود و ثبت اطّلاعات خود در این سامانه اقدام نمایید.

دبیر کل نهاد کتابخانه‌ها اضافه می‌کند که بزودی ارسال کتابهای مناسب و مفید و متناسب با نیاز مخاطبان از سر گرفته می­شود.

در پایان ذکر این نکته را ضروری می­دانم که برخی از کتابداران عزیز در پیامهایی که ارسال می­کنند هیچ نشان از خود یا حتی نام شهرستان و کتابخانه و راه تماس نمی­گذارند و در نتیجه پاسخگویی و تماس با ایشان غیرممکن می­شود. برای نمونه همکاران اینجانب برای یافتن یکی از کتابداران عزیز که سه بار تقاضای خود را به ایمیل دبیر کل ارسال کرده بود نزدیک به پنج روز تلاش کردند تا توانستند راه تماسی یافته و نسبت به حل مشکل ایشان اقدام کنند.

انتهای پیام/و
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها