امروز : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 2
۰۱:۴۵
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 98956
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 6
به گزارش فارس، المانیتور در گزارشی از رسانه‌های ایران، به این نکته اذعان کرده که رسانه‌های اصلاح‌طلب ایرانی به پوشش ناکافی تحولات مربوط به حمله رژیم ...

به گزارش فارس، المانیتور در گزارشی از رسانه‌های ایران، به این نکته اذعان کرده که رسانه‌های اصلاح‌طلب ایرانی به پوشش ناکافی تحولات مربوط به حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه متهم شده‌اند.
بنابراین گزارش، بار این اتهام بر رسانه‌های اصلاح‌طلب ایرانی چنان سنگین بوده که برخی از آنها مجبور به واکنش شده‌اند.
این پایگاه خبری – تحلیلی آمریکایی اذعان کرده است که از روز هشتم جولای، مصادف با آغاز حمله نظامی صهیونیست‌ها به نوار غزه، روزنامه اصلاح‌طلب شرق تنها دو بار تیتر اصلی خود را به این موضوع اختصاص داده است.
المانیتور گزارش داده که رسانه‌های محافظه‌کار ایران – به‌زعم این رسانه – در محکوم کردن تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به نوار غزه از رسانه‌های اصلاح‌طلب صریح‌تر بوده‌اند.
المانیتور همچنین در گزارش خود به ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب اشاره کرده که انتساب شعار «نه غزه، نه لبنان» به جریان اصلاحات را کذب خوانده بود.
این شعار پس از انتخابات ریاست‌جمهوری 88 توسط عده‌ای از اصحاب فتنه در راه‌پیمایی روز قدس سر داده شده بود.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار