امروز : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - 2017 March 27
۰۳:۰۲
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 9934
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ساعت ۰۰:۵۵
تعداد بازدید: 67
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس کسب‌وکارهای نوین الکترونیکی مدتی است جای خود را بین بازارهای سنتی پیدا ...

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس کسب‌وکارهای نوین الکترونیکی مدتی است جای خود را بین بازارهای سنتی پیدا کرده‌اند.

توسعه وسایل ارتباطی و پررنگ شدن نقش فضای مجازی، باعث تقویت کسب‌وکارهای وابسته شده و در نتیجه امروز شاهد افزایش حضور تجارت‌هایی از جمله ارائه‌کنندگان خدمات‌ارزش‌افزوده موبایل، فروشگاه‌های اینترنتی و خدمات آن‌لاین هستیم.

این کسب‌وکارها نیز مانند بازار سنتی متاثر از شرایط جامعه بوده و هم‌سو با اقتضای روز حرکت می‌کنند.

یکی از این موارد تبلیغات پیامکی است؛ اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، بازار تبلیغات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی و تخفیف‌های جدید پیامک‌های انبوه داغ شده است.

خدمات این شرکت‌ها در ارائه پنل کاربری برای ارسال پیامک از اپراتور 1000، 2000 یا 3000 یا هر سه، ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای و کشوری و از طریق کد پستی تقریبا مشابه است.

در لیست قیمت‌های این شرکت‌ها می‌توان قیمت ارسال هر پیامک تبلیغی را از 66 ریال تا 75 ریال دید که با افزایش تعداد پیامک‌های ارسالی قیمت کاهش می‌یابد.

در خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند خدمات از جمله «بازگشت هزینه پیامک‌های ارسال نشده» و «دلیوری رسمی مخابرات» مزیت محسوب می‌شوند.

اکنون و در آستانه انتخابات تبلیغات شرکت‌های ارائه‌دهنده پیامک‌های تبلیغاتی نیز آغاز شده و به زودی با آغاز مهلت قانونی تبلیغات ریاست‌جمهوری، شمار زیادی از این دست پیامک‌ها به دست مردم خواهد رسید.
انتهای پیام/ح
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها